استخدام‌های فله‌ای صدای استاندار دولت رئیسی را درآورد

به گزارش رکنا از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در نشست سازمان همیاری شهرداری ها، افزود: شهرداران مناطق مختلف باید به دنبال تغییر و تحول در ساختار شهری، امور عمرانی، زیباسازی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان باشند.  

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، شهر به ایده، فکر نو و تحرک نیاز دارد، اظهار داشت: شهروندان از شهرداران و شوراها توقع زیادی دارند که لازم است مبلمان شهری و زیر ساخت‌های لازم برای رفاه، آسایش و امنیت مردم فراهم شود. 

احمدزاده با اشاره به استخدام نیروها به صورت فله‌ای در دوره‌های گذشته، گفت: استخدام نیروی انسانی در شهرداری‌ها به صورت قانونی صورت نگرفته و نیروهای حجیم و مازاد دو برابر نیروی شهرداری‌ها است. متاسفانه این نیروها فاقد تخصص کافی هستند و این مسئله ارائه خدمات به شهر و شهروندان را کم کیفیت، ضعیف و کند کرده است. 

وی به مقاومت شهرداران در برابر خواسته‌های غیرقانونی و استخدام بی‌ضابطه نیروها، تاکید کرد و گفت: تحت هر شرایطی تسلیم خواسته‌های غیرقانونی دیگران نشوید، امروز اغلب مدیرانی که در استان با مشکل مواجه شدند به خاطر دور زدن قانون بوده است. 

وی در ادامه افزود: متاسفانه بسیاری از نیروهای شهرداری‌ها تخصص لازم را ندارند و با قوانین و مقررات آشنا نیستند. 

استاندار با بیان اینکه از نیروهای دستگاه‌ها حمایت کنید تا به سمت فساد کشیده نشوند، گفت: حیف است که نیروهای کارآمد، کیفی و توانمند به دلیل رعایت نکردن مقررات و ضوابط نادیده گرفته شوند. 

احمدزاده با بیان اینکه بسیاری از روستاهای استان حتی راه ارتباطی ندارند، گفت: در نظام جمهوری اسلامی، خدمات زیادی به کهگیلویه و بویراحمد ارائه شده است اما هنوز کافی نیست و باید مسئولان برای توسعه استان پای کار بیایند. 

وی با اشاره به سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای راه ارتباطی روستاهای استان در نظر گرفته شد که تا کنون حدود ۵۰ میلیارد تومان از این میزان تخصیص یافت و همچنین بیش از ۲۸۰ میلیارد تومان برای احداث حدود ۴ بیمارستان تخصیص یافته است.

کدخبر: 768241 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟