افتتاح چهار طرح عمرانی بنیاد مسکن قزوین در دهه فجر

به گزارش خبرنگاررکنا ازقزوین،اصغر گونجی گفت: در بخش طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی، امسال ۶ پروژه در شهرستان های استان با یک هزار و ۶۸ واحد به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: از این تعداد، ۱۱۸ واحد در آبیک، ۴۳ واحد در شهرستان آوج، ۹۷ واحد در البرز، ۲۲۷ واحد در بویین زهرا، ۱۸۸ واحد در تاکستان و ۳۹۵ واحد در قزوین قرار دارد که برای بهره برداری از آنها ۶۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

این مسوول اضافه کرد: طرح هادی ۱۱ روستا شامل شترک، خطایان، حسین آباد کرد، هرائین علیا، ابراهیم آباد، حسین آباد، جعفر آباد، خورهشت، امامزاده اباذر، سیاهپوش و بهرام آباد به انجام رسیده که با اجرای آن سه هزار و ۴۰۶ خانوار روستایی قزوین از آن بهره مند شده اند.

گونجی با اشاره به پروژه های قابل افتتاح تامین مسکن خانوارهای دارای ۲ معلول به بالای تحت پوشش بهزیستی با مشارکت این نهاد، تصریح کرد: در این رابطه با توجه به انعقاد تفاهم نامه این نهاد با بنیاد مستضعفان و بهزیستی، از سال ۹۴ تاکنون ۱۳۰ واحد و با ۵۶ میلیارد و ۲۰۵ میلیون ریال کمک بلاعوض به خانوارهای ۲ معلول و بیشتر در استان شده است.

وی ادامه داد: پرداخت بلاعوض جهت تکمیل واحدهای مسکونی محرومان با توجه به تفاهم نامه سه جانبه بین بنیاد مسکن، برنامه و بودجه و استانداری قزوین برای یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

گونجی یادآور شد: در بخش پروژه های قابل افتتاح مسکن شهری اقشار کم درآمد نیز ۱۵ واحد پردیس در شهرستان آبیک با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار از جمله طرح های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر امسال خواهند بود.

 

کدخبر: 767416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟