استاندار قزوین:۵۵۷ طرح در استان قزوین همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می رسد
​استاندار قزوین گفت:به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تعداد ۵۵۷ پروژه با ارزش ریالی بالغ بر ۷۵۶۲ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ما ، هدایت الله جمالی پور بیان کرد:این طرح ها در سه حوزه امور زیربنایی و عمرانی،امور اقتصادی و امور فرهنگی_اجتماعی اختصاص یافته اند.

وی افزود:در امور زیربنایی و عمرانی تعداد ۳۷۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۸۹میلیارد ریال،  امور اقتصادی ۱۰۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵۴۱ میلیارد ریال و در امور فرهنگی_اجتماعی ۸۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۱ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرند.

استاندار در ادامه گفت:این طرح ها زمینه اشتغال ۷۳۰۲ نفر را فراهم نموده اند که ۳۲۲۲ نفر بطور مستقیم و ۴۰۸۰ نفر بطور غیر مستقیم مشغول بکار می شوند،میانگین مدت زمان اجرای پروژه ها ۱۴ ماه می باشد.

وی بیان کرد : تا پایان سال ده ها پروژه در حوزه های صنعتی، عمرانی، شهری و طرح های آبرسانی و بخش انرژی با حضور مسئولان کشوری افتتاح می شوند.

 جمالی پور در پایان اظهار داشت :پروژه صنایع مس طارم با اعتباری بیش از ۳۵۱ میلیارد تومان و اشتغال زایی مستقیم ۳۰۰ نفر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

کدخبر: 657051 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟