کارگران سربازان جبهه جنگ اقتصادی هستند 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار رکنا در ارومیه معتمدیان  به تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشورمان  اشاره کرد و افزود: کارگران سربازان جنگ اقتصادی هستند و امروز بیش از گذشته کشور به کار و تلاش شبانه روزی و افزایش تولید و تامین مایحتاج مردم نیازمند است و در این زمینه نقش کارگران بسیار موثر و تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: برای رفع مشکلات کارگران، تدوین قوانین مناسب برای رفع مشکلات جامعه کارگری ضروری است.

استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر پرداخت مطالبات کارگران توسط کارفرمایان ادامه داد: برای دریافت مطالبات به حق کارگران در کنار آنها هستیم.

وی همچنین گفت: توجه به تربیت نیروی ماهر و استفاده از نیروهای ماهر و کاردان در اجرای طرح ها و پروژه های استان باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر فراهم بودن شرایط مناسب در محیط کار و وظایف قانونی کارفرمایان،  گفت: کارفرمایان به وظایف قانونی خود در ایمن سازی فضای کار عمل کنند.

در این دیدار که مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی آذربایجانغربی بهمراه تشکلهای کارگری در این جلسه حضور داشت : بر توسعه تشکلهای کارگری و سه جانبه گرایی ( کارگران وکارفرمایان و دولت ) تاکید وگفت : خوشبختانه از بدو ورود به اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی آذربایجانغربی این سیاست را اعمال نموده و مشکلات گروه های کارگری وکارفرمایی رادر حوزه روابط کار بحداقل رسانده ام در ادامه این مراسم آقایان علی صحرانورد دبیر کانون شوراها ، سعید مصطفی نژاد دبیر اجرایی خانه کارگر ، علی آذربایجانی ریاست کانون و پور معصوم ریس مجمع کارگران بطور مجزا دغدغه ها و مطالبات صنفی کارگران رابصورت مبسوط خدمت نماینده  عالی دولت گزارش دادند وبر حل آنها جملگی تاکید کردند

آذربایجان‌غربی/کریم معجنی 

کدخبر: 766067 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟