به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، سرهنگ حسین دهقان‌پور اظهار کرد: نیروهای گشت نامحسوس کلانتری سپاد مشهد، مقادیری تریاک را از میان بار خیار یک دستگاه کامیون کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: نیروهای گشت نامحسوس تجسس و اطلاعات کلانتری سپاد که برای پیشگیری از سرقت وارد عمل شده بودند، در حال گشت زنی مشترک، به یک دستگاه کامیون که بار خیار داشت، مشکوک شدند و به بررسی‌های تخصصی پرداختند.

وی افزود: تحقیقات از راننده کامیون و طرح سوالات روان شناختی، او را در مخمصه رفتاری گرفتار کرد و بدین ترتیب ماموران انتظامی با هماهنگی‌های قضایی، کامیون را به کلانتری انتقال دادند و به بازرسی دقیق از آن پرداختند تا اینکه 10 کیلوگرم مواد مخدر (تریاک) از دل خیارها بیرون آمد و تحقیقات ریزبینانه پلیس مشهد برای دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این پرونده آغاز شد.

دهقان‌پور گفت: راننده کامیون در بازجویی‌ها اظهار کرد با فردی پای بساط مواد مخدر آشنا شده و قرار بوده مقداری مواد مخدر را از یکی از شهرهای کرمان به مشهد بیاورد و تحویل فرد دیگری بدهد.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به اعترافات متهم گفت: پس از جمع آوری اطلاعات از قاچاقچیان، بی درنگ نیروهای کلانتری در پوشش تحویل مواد مخدر، به کمین سوداگران مرگ نشستند تا اینکه 2 جوان سابقه دار را نیز در قرارهای صوری به دام انداختند.

وی گفت: بررسی‌های ویژه نیروهای انتظامی برای ریشه‌یابی عوامل دیگر قاچاق مواد مخدر به مشهد همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 765837 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟