همدان رتبه برتر کشوری را در زمینه ایمنی آب کسب کرد

به گزارش رکنا در همدان، مجید زیبازاده ضمن اشاره به  برگزاری جلسه ممیزی نهایی ایمنی آب گفت: ممیزی نهایی  ایمنی آب با موضوعیت روستای ریواسیجان (از  توابع تویسرکان)، مجتمع روستایی سنگستان و شهرهای همدان، رزن و بهار نوزدهم دی ماه به صورت ویدئو کنفرانس در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت برگزار شد.

  وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی دفترِکل بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سالانه می بایست در یکی از شهرها و یا مجتمع‌های روستایی استان، برنامه ایمنی آب، اجرایی گردد.

زیبازاده با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری نیز شهر بهار به عنوان سومین شهر استان در همین خصوص مورد ارزیابی قرار گرفت عنوان کرد: شهرستان بهار رتبه بسیار خوب را در اجرای برنامه ایمنی آب کسب کرد وباردیگر مورد بازبینی سر ممیز گروه ایمنی آب کشور قرار گرفت.

وی در این جلسه علاوه بر بازبینی و ممیزی مجدد WSP شهر بهار، شهرهای همدان و رزن و مجتمع های روستایی سنگستان و ریواسیجان نیز که سال‌های 99 و 98 فرایند WSP در آنها اجرا گردیده بود نیز مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند.

  گفتنی است بر اساس گزارش ارزیابی مدیران ارشد کشور، شرکت آب و فاضلاب استان همدان با مدیریت بسیار عالی و تلاش همکاران، موفق به کسب رتبه برتر در سال جاری در کشور گردید که یکی از شاخص های مهم، اجرای برنامه ایمنی آب در سطح شهرها و روستاها می‌باشد.

لازم به ذکر است در این بخش، استان‌ همدان  جزء استان های پیشتاز  و موفق در اجرای برنامه ایمنی آب در سطح کشور بوده است.

 

کدخبر: 764962 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟