هیچ پروژه جدیدی تا پرداخت مطالبات پیمانکاران در مشهد آغاز نشود

 

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، هاشم دائمی با اعلام اینکه طی ماه‌های اخیر تجمع‌هایی از جانب پیمانکاران شهرداری مشهد صورت پذیرفته است، اظهار کرد: دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت‌های خود را در حالی آغاز کرد که با حجم بسیاری از بدهی‌ها و مطالبات پیمانکاران که از دوره گذشته برای ما به ارث رسیده بود، مواجه شد.

وی افزود: نبود نگاه کارشناسی در آغاز پروژه‌ها و عملیات‌ها و در نظر نگرفتن میزان بودجه و پرداخت بدهی به پیمانکاران، همچنین ضعف مطالعاتی در اغلب پروژه‌ها ما را با شرایط ویژه‌ای مواجه کرده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خبرداد: با هدف خدمت به زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) پا در میدان نهاده و نسبت به احقاق حقوق پیمانکاران و فعالان حوزه شهری پایبند هستیم.

دائمی با بیان اینکه خود را متعهد به پرداخت مطالبه پیمانکاران می‌دانیم، گفت: پیشنهاد می‌شود تا پرداخت بدهی پیمانکاران، هیچ پروژه جدیدی را در سطح شهر آغاز نشود.

وی پرداخت مطالبه را حق قانونی پیمانکاران دانست و تاکید کرد: دوره ششم شورای اسلامی شهر مشهد در حالی کار خود را بدون پشتوانه و بدهی بسیار آغاز کرد، که هیچ‌گاه نسبت به شرایط فراهم آمده، کار تبلیغاتی نکرده و افراد و گروه‌ها را به خاطر بدهی‌ها، مورد نکوهش قرار نداده است.

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های نیمه تمام شهر در دستور کار شورای ششم بوده و باید آن‌ها را به سرانجام برسانیم، گفت: پیمانکاران بازوی اجرایی مدیریت شهری هستند و با همت آن‌ها می‌توانیم شهر را آماده استقبال از بهار کرده و پروژه‌های آتی را طرح ریزی کرده و پیش ببریم.

دائمی در پایان بیان کرد: عملیات پرداخت مطالبات پیمانکاران در حال انجام بوده و نسبت به تسریع در انجام آن حساس هستیم؛ معتقدیم آغاز پروژه‌های جدید در شهر بایستی با پیش‌بینی منابع مالی توسط شورای شهر و شهرداری انجام گیرد.

کدخبر: 761684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟