فروشنده متخلف پروفیل در اردبیل جریمه شد

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ علی رحیمی‌آذر مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: براساس شکایت کتبی فردی مبنی بر تقلب در فروش پروفیل به ارزش ۱۶۱ریال از سوی متصدی فروشگاه (PVC) در اردبیل و گزارش سازمان صمت پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد.

وی اظهار کرد: با ارجاع پرونده به تعزیرات حکومتی موضوع به قید فوریت مورد رسیدگی و با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و متصدی این فروشگاه متخلف شناخته شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: با توجه به محتویات پرونده و آخرین دفاع و سایر شواهد و قراین اتهام انتسابی محرز تشخیص و شعبه فرد متخلف را به پرداخت مبلغ ۳۲۲ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و ۱۶۱ میلیون ریال بابت جبران ضرر و زیان ناشی از تخلف در حق شاکی محکوم کرد.

رحیمی‌آذر با بیان اینکه تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آن‌ها نظارت می‌شود افزود : هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی، تقلب در معامله و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

 

کدخبر: 761266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟