شهید سلیمانی بر دلها نفوذ کرده بود

به گزارش رکنا قزوین؛به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، دهه بصیرت و ایام فاطمیه مراسمی با حضور سعید حوایج مدیرکل امور مالیاتی، سرهنگ مهدی طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر استان، سرهنگ فیضی فرمانده بسیج ادارات و جمعی از بسیجیان و فرماندهان پایگاههای مقاومت و کارکنان امور مالیاتی در آمفی تئاتر امور مالیاتی قزوین برگزار شد.

سعید حوائج در این مراسم با گرامیداشت یاد شهید سلیمانی اظهارداشت: ایران اسلامی با داشتن رهبری فقیه و مجتهد و عالمی با درایت از سختی ها عبور کرده و نقشه های دشمنان را خنثی کرده و در شرایط کنونی نیز با بصیرت و آگاهی و الهام از خون شهدا در مسیر به حق خود استوار و جدی است.

وی بیان کرد: فرزندان ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند و هدایت امام راحل و شجاعت و ایستادگی رزمندگان و ملت غیور توانستند در مقابل دشمنی قرار بگیرند که دهها کشور با کمک های خود صدام را مسلح کردند تا به ایران اسلامی آسیب بزند اما کمک 60 میلیارد دلاری حامیان رژیم بعثی نیز ناکام ماند و ایران اسلامی پیروز میدان بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین یادآورشد: فرزندان ایران اسلامی در جنگ هشت ساله فتح الفتوح کردند و امروز نیز با تحمل همه سختی ها با استعانت از خداوند متعال و تبعیت از رهبری در صیانت از ارزشهای خود ثابت قدم هستند و از مشکلات عبور خواهند کرد.

وی بیان کرد: سخنان شهید سلیمانی سرشار از گذشت از خود و عبور از منیّت‌هاست و جا دارد در سالگرد این عزیز که همه سلایق، وی را به درستی «سردار دل‌ها» می‌خوانند دست ‌کم به این واقعیت بیندیشیم که چرا آحاد جامعه مشی این بزرگمرد شهید را در عدالت‌ خواهی و پاسداری از حقوق همگان بر نگاه‌های محدود جناحی و سیاسی و خودخواهی ها ترجیح می‌دهند؟.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین یادآورشد: شهید سلیمانی فرماندهی بود که خود را در اتاق فرماندهی محصور نکرد و در میدان های جنگ درکنار سربازانش و بسان یک سرباز معمولی لباس پوشید و جنگید.

وی اضافه کرد:  این ویژگی های‌ سردار شهید به دوران دفاع‌مقدس محدود نبود و در دوران مبارزه با داعش در سوریه و عراق و در دوران جنگ اسرائیل علیه لبنان و جنگ ۳۳روزه هم بسان یک سرباز جنگید و به‌همین دلیل هم ‌خواست روی سنگ قبرش عنوان «سرباز» و نه سردار را بنویسند.

حوائج گفت: شهید سلیمانی یک انقلابی عملگرا و واقع‌ گرا بود، اهل افراط و تفریط نبود، جان ‌برکف در مقابل تروریست‌ها و آمریکایی‌ها ایستاد و نقش کلیدی در بیرون ‌راندن داعش از عراق و سوریه ایفا کرد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی فرماندهی مردمی بود و تا آخرین لحظه عمرش مردمی زیست و عاشق شهادت بود و خداوند متعال هم شهادت را نصیب او کرد.

وی اظهارداشت: ویژگی‌های کم ‌نظیر شهید سلیمانی موجب شده بود که دوست و دشمن برای او احترام خاصی قائل باشند و ملت ایران هم با حضور بیست میلیونی در تشییع پیکرش ، به احترامش ایستاد و گریست و یادش را در دلها ماندگار کرد.

 

کدخبر: 759481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟