بزرگداشت روز جهانی مقاومت در سمنان

به گزارش رکنا از سمنان، در مراسم بزرگداشت روز جهانی مقاومت که در پارک موزه دفاع مقدس سمنان برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی،  پنج شهید گلگون کفن گمنام این مرز و بوم را تشییع کردند و نماینده ولی فقیه در استان بر پیکر مطهر آنها نماز خواند.

در این مراسم از خانواده معظم شهدای مدافع حرم و جانبازان مدافع حرم تجلیل شد.

همچنین در آیین دیگری با عنوان «مرد میدان» که در حسینیه شهدای گمنام سپاه سمنان برگزار شد، سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نکوداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی سخنرانی کرد.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای دشمن خطرناک تر است، تاکید کرد: طبق روایات خداوند چنین قدرتی به شهید می دهد

فدوی افزود: شهادت سردار سلیمانی دل ده ها میلیون نفر در کشورهای مختلف در ایران، عراق، سوریه، پاکستان و هند را پای آرمانهای سردار آورد و این شهادت کاری کرد که از دست سردار سلیمانی شاید ساخته نبود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فرار فضاحت بار آمریکا از افغانستان و ذلتش در سوریه نشان داد ، انقلاب اسلامی ایران قوت هایی پیدا کرده که همه اینها در سایه پایبندی، دلدادگی و اصرار بر دستورات الهی بدست آمده است.

وی تاکید کرد: مسائل و مشکلات داخلی هم باید با همین روحیه رفع شود.

حسن رستم زاده- سمنان

 

کدخبر: 758648 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟