سمنان در استقبال از 6 شهید دفاع مقدس معطر شد

به گزارش رکنا از سمنان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان در آیین استقبال از این شهدا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده نماز بر پیکر این شهدای گمنام ساعت ۹ دوشنبه به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مقاومت و تجلیل از شهدا در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اقامه می شود و آیین اصلی تشییع این لاله های خوشنام پنجشنبه ۱۶ دی ساعت ۹ از معرج شهدا در میدان سعدی برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ محمدحسن سلامی  با اشاره به آماده سازی مکان خاکسپاری این شهدای گمنام افزود: صدا و سیما مرکز سمنان، دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، قرارگاه عملیاتی ۵۸ ذوالفقار ارتش، گروه پدافند هوایی محرم شاهرود و شهر بیارجمند، محل تدفین این شهدای گمنام هستند.

وی ادامه داد: پیکرپاک شهید ارتش"حسین یونسیان" نیز همزمان با این شهدای گمنام تشییع و به خاک سپرده می شود.

مراسم استقبال از 6 شهید دفاع مقدس، از کوشک امام رضای سمنان به سمت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس  با استقبال و حضور پرشور مردم، اقشار مختلف جامعه، مسئولان و مدیران استان و شهرستان برگزار شد.

169331616

این شهدا پنج لاله گلگون کفن گمنام سال های دفاع مقدس و شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس شهید حسن یونسیان از شاهرود است.

شهید حسن یونسیان از شهدای تازه تفحص‌شده دوران دفاع مقدس از شهرستان شاهرود است که بعد از ۳۶ سال پیکرش شناسایی و خبر آن به خانواده‌اش اعلام شد و برای تشییع و تدفین به این شهرستان منتقل می شود.

مراسم ویژه روز جهانی مقاومت و تجلیل از این شهدا صبح روز دوشنبه ۱۳ دی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزارخواهد شد.

مراسم خاکسپاری پیکر شهدا در روز پنج شنبه ۱۶ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پنج نقطه تعیین شده در شهرستان‌های شاهرود و سمنان انجام خواهد شد.

حسن رستم زاده- سمنان

 

کدخبر: 757877 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟