تمام راه‌های ارتباطی استان اردبیل باز است

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ کلیم الله وثوقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بدنبال بارش برف و کولاک شدید در مجموع، راه ارتباطی ۵۳۶روستا در استان اردبیل مسدود شده بود که با تلاش راهداران راه ارتباطی تمامی روستا‌ها بازگشایی شده و رفت و آمد در آن‌ها در جریان است.

وی از استقرار گروه‌های راهداری در تمام جاده‌های استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران، پلیس و یگان‌های تاکنون هیچ مورد خاصی از گرفتار شدن مسافران در مناطق کوهستانی و سخت‌گذر گزارش نشده است.

او همچنین با اشاره به نامساعد بودن شرایط جوی از شهروندان استان خواست تا از سفر‌های غیرضروری خودداری و در صورت ضرورت با رعایت سرعت مطمئنه خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی از جمله زنجیرچرخ مجهز کنند، تا سفر راحت و ایمنی داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه ۱۷۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری با۲۸۰ نفر نیرو در امر بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان فعال هستند، اضافه کرد: در مجموع ۲۳۰ دستگاه ماشین آلات راهداری با ۴۳۰ نفر نیرو در قالب ۸۰ گروه در آماده‌باش کامل بوده و در راهدارخانه سیار و ثابت استان برای خدمات‌رسانی در مواقع نیاز مستقر هستند.

وثوقی بیان کرد: همچنین ۳۰ هزار تن شن و نمک خریداری شده و در انبار‌ها و راهدارخانه‌ها استان برای استفاده در مواقع ضروری ذخیره‌سازی شده است.

وی از مردم خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

 

کدخبر: 755928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟