انهدام باند سوداگران مرگ با 210 کیلو گرم تریاک درلرستان

به گزارش رکنا از لرستان،  سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و همکاری مشترک ماموران مواد مخدر خراسان رضوی مبنی برحمل مقادیری مواد مخدر توسط یک باند سوداگر مرگ با یک دستگاه پژو 405 از استان های جنوب شرقی به سمت پایتخت، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تشکیل اکیب های ویژه اعضای یک باند سوداگرمرگ را پس از شناسایی به صورت نامحسوس تحت رصد و پایش قرار داده و خودروی پژو 405 حامل مواد مخدر را در ورودی "خرم آباد" متوقف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، گفت: با دستگیری 2 نفر اعضای این باند، در بازرسی از این خودرو  210 کیلو گرم تریاک که به صورت ماهرانه ای در صندوق عقب این خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

این مقام انتظامی استان، خاطر نشان کرد: در عملیاتی دیگر 2 دستگاه پژو 405 و تیبا که محوله را اسکورت می کردند نیز توقیف و 5 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سردارالهی در پایان، با اشاره به اینکه 7 نفر اعضای باند همراه پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شدند، گفت: مبارزه بی امان و جدی با مواد مخدر از اولویت های اصلی پلیس است و شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با ماموران انتظامی در میان بگذارند.

گلاره پروازی/ لرستان

کدخبر: 755881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟