دوازدهمین دوره اعتلای بسیج فرهنگیان برگزارشد

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی‌ رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) در جمع فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین تصریح کرد: امروز در حیطه فضای مجازی و با توجه به حیله های دشمنان نظام در این عرصه ، چه بلایی بر سر آنها آوردید. آنها دزدانه عمل می‌کنند و شما مردانه عمل می‌کنید، انها قاتل جان کودکان هستند، اما شما مردانه میدان هستید و شما در مقابل چپاول آنها خدمت می‌کنید.
 
سردار رفیعی در ادامه یادآور شد: آنها که به کوچک و بزرگ رحم نمی‌کنند ولی شما به طور شفاف مکان عملیات می‌گوئید. به حول و قوه الهی توانستیم همان جورثومه‌ای که اعراب را بیش از ۶۰ سال ترساندند، حق حیات و سرزمینشان را گرفته و غصب کرده بودند با یک وجه اشتراک هیمنه اش را شکستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: جنگ اعراب در صحرای سینا که در کتب تاریخ ۶ روز ذکر شده، در واقع بیش از ۳ روز نبوده است. از لحظه ای که رهبران غرب باختند تا پایان جنگ ۳ روز به طول انجامید که به اشتباها ۶ روز ذکر شده است. کشورهای قدرتمند عربی مثل مصر، سوریه، ارتش قدرتمندی داشت. جمال عبدالناصر شخصیت ارزشمند و شناخته شده دنیای عرب آن روز بشمار می‌رفت.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) تاکید کرد: اسرائیل را دشمن ملت ایران ندانید و آن را آنقدر بزرگ نکنید که دل ملت ایران از ابهت پوشالی آن بلرزد. شما اورا در منطقه محدودی به اندازه نصف مساحت شهر همدان محاصره کردید. زمان کشتن، تماشا کردن و نقشه کشیدن آنها به اتمام رسید. این جمله را سید حسن نصرالله در جنگ ۳۳ روزه لبنان به اسرائیل و آمریکایی ها گفت:" گذشت زمانی که بکشید، تماشا کنید، قهقهه کنید؛ از این به بعد باید کشته شوید، گریه کنید و به تیمارستانها برگردید."
 
سردار رفیعی بیان کرد: شما توانستید خدا که حلقه ی مفقوده‌ی نظامیان و چریکهای فلسطینی در میدان نبرد بود را به آنها اضافه کرده و مشتشان را پر کنید. میدان روبرو، میدان خداباوران است. از زمان جنگ تا کنون هرجا پیشرفتی بود، از خداباوری امثال شهدای کربلای ۴ بود.
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)گفت: روزگاری در رزمایشهای تست موشک به ما می‌گفتند:" موشک بلند کردید، برجام بر باد رفت". بیش از ۱۶ نوع موشک با کلاس‌های متفاوت و در سکوهای مشخص و با اهداف مشخص و در یک دقیقه شلیک کردید.با این وجود برجام هم به قدرت خود جلو می‌رود.
 
وی یادآور شد: زمانی که دستمان پر باشد، میتوانیم حقمان را از دنیا بگیریم. معلمان گرامی، این سنگر امید آفرینی با شما و به دست شماست. آینده‌ی دانش‌آموزان و خانواده های آنها دست شما است.
سردار آتانی اذعان کرد: موشکهای ما، پیشرفت‌های نظامی ما، تحقیر و محدود کردن رژیم غاصب صهیونیستی، زمانی استحکام و استمرار دارد که ملت بزرگ ایران پشتیبان فرزندانشان در میدان نبرد باشند.
 
فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)مطرح کرد: آمریکایی ها ۴۰۰ اندیشکده مطالعاتی ویژه ایران در دنیا دارند و روزانه ما را رصد می‌کنند. آنها با تحلیل اختلاف بین مسئولین در ایران و عدم پشتیبانی مردم از حاکمیت و نام و یاد قاسم سلیمانی از اذهان ملت پاک می‌شود و اینها به راحتی در منطقه جولان می‌دهند، ولی با شهادت سردار سلیمانی شور و حماسه حضور را یکجا در مقابل ترامپ دیوانه قرار دادند.
 
وی تصریح کرد: معلمان گرامی؛ اگر قصد پشیمانی دشمنان دارید، شما فرمانده این میدان هستید و دانش‌آموزان گردان‌های شما محسوب می شوند. آنها را برای نبرد پیشرو آماده کنید.نبرد پیشروی همه‌ی ما اقتدار علمی، گره‌گشایی از مشکلات کشور، امید آفرینی در بین مردم، سلطان علم در عالم شدن است. اگر اینها را نداشتیم تحقیرمان می‌کردند.
سردار رفیعی افزود: توان علمی و پشتیبانی مردمی، نقاط اقتدار امروز ما است. شما سفیران، فرماندهان و مجاهدان حوزه فکری و تبیینی انقلاب هستید. اگر خوب عمل نکنیم صحنه را از دست خواهیم داد.

سردار رفیعی در پایان با اشاره به محورهای ۵‌گانه دوره اعتلای بسیج فرهنگیان اظهار داشت: این دوره با عناوین توانمندسازی مدیران و معلمان مدرسه، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی اسلامی خانواده، تبیین بیانه گام دوم انقلاب و فضای مجازی در جهت اعتلای سطح دانش بسیجیان فرهنگی برگزار می‌‌گردد.
در حاشیه مراسم و در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه یک قزوین، از تلاشهای آقای مطهری در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد و  سرهنگ طاهری به عنوان مسئول جدید بسیج فرهنگیان ناحیه یک معرفی شد. همچنین از ۵۳ فعال بسیجی فرهنگی در حوزه خواهران و برادران ناحیه یک قزوین تجلیل شد.

 

کدخبر: 755481 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟