رسیدگی به بیش از8900  پرونده از ابتدای سال تاکنون

به گزارش رکنا قزوین،هوشنگ محمدی گفت: از ابتدای امسال تا پایان تیرماه 7415پرونده در زمینه کالا و خدمات، 765پرونده در زمینه قاچاق کالا و ارز و همچنین 766پرونده در زمینه دارو و درمان تشکیل شد و رسیدگی شد و متوسط زمان رسیدگی ها 6 روز است.

به گفته محمدی، بیشترین تخلفات در بخش صنفی مربوط عدم درج  قیمت، گران فروشی و عدم صدور فاکتور، بوده است.
او، قاچاق سوخت ،البسه و کالاهای اساسی را بیشترین تخلفات پرونده‌های قاچاق کالا و ارز بیان کرد
محمدی افزود: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی،اولویت این اداره کل بر لزوم تشدید نظارت بر بازرسی واحدهای تولیدی، توزیعی و پخش مایحتاج عمومی مردم  قرار گرفته  و حضور مستمر و روزانه تعزیرات در بازارا را اساس برنامه دستگاه عنوان نمود.
محمدی اعلام کرد: در طرح شب یلدا  82 اکیپ گشت مشترک در سطح استان  برگزار شده و برای 129واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است. این طرح از 20آذر ماه جهت نظارت بر بازرسی های کالاهای ویژه شب یلدا برگزارشد و بیشترین آمار تخلف در طرح یلدا به صنف آجیل و خشکبار  اختصاص یافت.
مدیر کل تعزیرات حکومتی قزوین تاکید کرد: پرونده های این طرح با قید فوریت و تشدید در مجازات ها رسیدگی خواهد شد ودر صورت بروز رسانی و تعدیل جریمه های صنفی می توان برخود موثرتری با متخلفین اقتصادی داشت وی یاد آور شد این مهم در حال بررسی است وامیدواریم در کمترین زمان ممکن میسر شود.

 

کدخبر: 754104 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟