در طی 9 ماه صورت گرفت صدور 520 گواهینامه صادراتی در قزوین

به گزارش رکنا قزوین،سیروس صارمی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای  سال جاری تا پایان آذر ماه ، نسبت به بازرسی و نمونه برداری بیش از 550  مورد از محموله های صادراتی مشمول مقررات استاندارد در استان قزوین اقدام شد که پس از بررسی و آزمون های انجام شده 520 مورد گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی برای محصولات انواع کشمش، رب گوجه فرنگی، انواع خرما، موتورسیکلت و انواع پودرهای شوینده  صادر شد.
صارمی افزود: گواهینامه این محصولات صادراتی به مقصد کشورهای  ترکیه، ، عراق، کانادا، هلند، هندوستان، و افغانستان ارسال شده است.
مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: همچنین در زمینه کنترل و نظارت بر محموله های وارداتی مشمول مقررات استاندارد در همین مدت کارشناسان استاندارد  نسبت به بازرسی، بررسی اسناد و مدارک حدود 800 اظهارنامه و محموله های وارداتی اقدام کرده اند  که منجر به صدور 796 گواهی انطباق وارداتی شده است.
این مقام مسئول افزود : اقلام وارداتی شامل انواع  قطعات خودروهای سبک و سنگین شامل قطعات کولر خودرو، دیسک کلاچ سواری، لنت کلاچ، باطری، تسمه دینا و قطعات اسکانیا ،مواد غذایی شامل  روغن زیتون، چای سیاه ، ،کافی میکس و آدامس   بوده است.

 

کدخبر: 755460 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟