دستگیری عاملین ضرب و شتم کارمند بانک

به گزارش رکنا از رشت، فرمانده انتظامی شفت در تشریح تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم کارمند یکی از بانک‌های شفت گفت: براساس تحقیقات، متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

سرهنگ عبدالعلی شعبانی با بیان اینکه هر ۳ ضارب متواری این درگیری شناسایی و برابر هماهنگی قضائی احضار شدند افزود: پرونده متهمان به مرجع قضائی ارسال شد.

وی با تاکید بر اینکه تایید و تشخیص اتهامات وارده بر افراد و اثبات وقوع جرم منوط به انجام تحقیقات تکمیلی و رای صادره از سوی مرجع قضائی است گفت: با تحقیقات مشخص شد متهم اصلی با فرد مجروح در موضوع خرید و فروش دام، درگیری و اختلاف مالی و شخصی داشته است.

سرهنگ شعبانی با تاکید بر اینکه ضاربان سابقه کیفری نداشتند افزود: پرونده با پیگیری پلیس تکمیل و متهمان پس از اعزام به دادسرا و هماهنگی قضائی روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت در پایان با بیان اینکه اقدامات پلیس در بررسی و کشف جرم مانند احضار، جلب، توقیف و دستگیری با هماهنگی قضائی صورت می‌پذیرد افزود: حفظ نظم و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کنند برابر قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 753677 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟