حکم پرونده قتل در هاشم آباد صادر شد

به گزارش رکنا از گلستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان از صدور کیفرخواست پرونده معروف به قتل در «هاشم‌آباد» از سوی دادسرای گرگان خبر داد.

محمود اسپانلو، افزود: در این پرونده برای یک نفر به اتهام قتل و برای شش نفر هم به اتهام معاونت در قتل، کیفرخواست صادر شده‌است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان، نبود شواهد و مدارک کافی را علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست این پرونده اعلام کرد و گفت: تنها مدرک کشف شده در صحنه جرم، چند قطعه شکسته کوچک از یک خودروی ناشناس و یک پوکه فشنگ بود که بررسی این قطعات زمان بُرد.

وی تصریح کرد: البته بررسی همین قطعات با ذکاوت بازپرس و تیم تحقیق پلیس، سبب باز شدن گره کور این پرونده شد و عاملان جنایت در همان ماه اول شناسایی و دستگیر شدند.

اسپانلو با بیان اینکه متهمان در دادسرا انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرده‌اند، گفت: پرونده برای صدور رای به دادگاه کیفری یک استان گلستان فرستاده شد.

خردادماه امسال ویدئویی از کشف جسد مرد جوان در یک خودروی پارک شده کنار ریل راه‌آهن نزدیک روستای «هاشم‌آباد» گرگان در فضای مجازی استان گلستان دست به دست شد و افکار عمومی استان گلستان را جریحه‌دار کرد.

 

کدخبر: 753614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟