دستگیری گردانندگان سایت قمار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری رکنا درا ردبیل؛ سرهنگ علی قهرمان طالع گفت: در پی رصد فضای سایبری توسط این پلیس، کارآگاهان با وب سایتی روبرو شدند که گرداننده یا گردانندگان آن اقدام به ایجاد بستری جهت قمار آنلاین کرده بودندکه بلافاصله پرونده تشکیل و جهت رسیدگی در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: طی بررسی‌های ابتدایی و همچنین انجام اقدامات فنی و تخصصی؛ افسران پلیس فتا به سرنخ مهمی که نشان دهنده کارت بانکی جهت شارژ حساب کاربری افراد در سایت مورد استفاده قرار می‌گرفت، رسیدند.

ریس پلیس فتای استان اظهار داشت: پس از تجمیع اطلاعات به دست آمده و هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه تجهیزات فنی در شهرستان اردبیل دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد تا با تکمیل پرونده در اختیار قانون قرار گیرد.

سرهنگ قهرمان طالع بیان داشت: کلیه کاربران فضای مجازی باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که قانون کسانی را که کارت‌های بانکی خود را برای دریافت سود به مجرمان سایبری اجاره می‌دهند، شریک جرم تلقی کرده و با آنان برخور می‌کند، ضمناً عموم مردم می‌توانند گزارشات خود را در خصوص اینگونه صفحات از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری و همچنین شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

 

کدخبر: 753521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟