باید جلوی پارتی‌بازی در استخدام‌ها، رانت‌خواری و تبعیض‌ها در کشور گرفته شود

به گزارش رکنا از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در مراسم بزرگداشت آیت اله سید جمال الدین رضوی برجرودی(ره) از عالمان و مفاخر حوزه های علمیه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز برگزار شد، با اشاره به اینکه سفر اخیر رئیس جمهور و برخی وزرا به استان لرستان امیدوار کننده بود، گفت: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش های جهادی مصوبات این سفر یکی پس از دیگری اجرایی شود.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات ایران اسلامی و مردم باید از نیروهای متخصص و جهادی در همه عرصه ها بهره گرفت، افزود: باید با استفاده از نیروهای جوان و تازه نفس در راستای اعتلای روز افزون میهن اسلامی و لرستان قدم برداریم.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب باید همت انقلابی و جهادی صورت گیرد، گفت: باید جلوی پارتی بازی در استخدام ها، رانت خواری و تبعیض ها در کشور گرفته شود.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه با اشاره به اینکه آیت الله سید جمال الدین رضوی بربرودی(ره) بسیار مومن، باخلاص و مهذب بودند، خاطر نشان کرد: آن عالم ربانی با طی کردن مدارج فقهی و علمی و تلاش و پشتکار توانست در بین مردم به عنوان عالمی مردمی و صبور بدرخشد.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه در زمان تحصیل آن عالم بزرگوار در بدترین شرایط حکومتی بودند، گفت: تصمیم گیری های مهم در کنار فعالیت های تبلیغی، فرهنگی و سیاسی و مقابله با وابستگان رژیم منحوس پهلوی از جمله خدمات آیت الله بربرودی(ره) بود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه روحانیت همواره پشتوانه و پناهگامه مردم ولایت مدار بوده است، ادامه داد: لرستان مهد فرهیختگان و فرزانگان نامی است و سابقه کهن شهرستان الیگودرز و حومه در این عرصه گواه این ادعا است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان با بیان اینکه سیره زندگانی علمای بزرگ و وارسته می تواند در مسیر کمال زندگی انسان موثر باشد، گفت: باید عالمان و بزرگان دین و فرهنگ به مردم بویژه نسل جوان معرفی شوند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 753209 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟