مدیران اقتصادی در استان قزوین بخشی‌نگری را فراموش کنند

به گزارش رکنا قزوین،محمد مهدی اعلایی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهارداشت: با استقرار دولت جدید و رویکرد حمایت از تولید، ما نیز در استان برای فرصت سازی در مسیر اقتصاد و تولید و تجارت گام برخواهیم داشت.

وی افزود: شورای گفتگو از جمله جلسات برنامه محور است و علیرغم این که برخی مصوبات آن اجرایی نشده اما موفقیت های آن زیاد بوده و همچنان می تواند در رفع موانع تولید موثر باشد.

استاندار قزوین بیان داشت: شورای گفتگو در واقع نقش سیاست گذاری و شبه قانون گذاری را دارد و در یک اقدام اقتصادی قادر است موانع پیش روی تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را بردارد و تسهیل گر امور باشد.

اعلایی گفت: مسیر پیش روی استان قزوین توجه ویژه تر به عرصه اقتصادی است و تلاش می کنیم پروژه هایی را پیگیری و عملیاتی کنیم که به توسعه استان کمک کند.

وی بیان کرد: استان قزوین به دلیل موقعیت جغرافیایی و ظرفیت های زیادی که دارد در شرایطی است که اگر بتوانیم زیرساخت های آن را تکمیل و مهیا و موانع را رفع کنیم و شاهد انسجام دورن دستگاهی باشیم حتما مسیر توسعه هموار خواهد شد.

استاندار قزوین معرفی پیله فروش به عنوان معاون اقتصادی را گامی در مسیر انسجام بخشی امور دانست و یادآورشد: دنبال انسجام بخشی در  دستگاهها هستیم و از کار جزیره ای باید خودداری کنیم تا فعال اقتصادی در مسیر کارها با وحدت نظر مواجه شود و دغدغه ای نداشته باشد.

استاندار در ادامه بیان داشت: یکی از کارهای خوب اتاق بازرگانی قزوین ورود تخصصی به کارهاست و با اشراف اطلاعاتی به مسائل توانسته برای رفع چالش ها موفق عمل کند.

وی بیان کرد: مدیران بایستی ضمن اشراف اطلاعاتی و کارکردی در مسائل با اقتدار تصمیم گیری کنند تا بتوانیم در اجرای مصوبات دچار بی نظمی  نشویم.

استاندار قزوین اظهارداشت: بهتر است جلسات شورای گفتگو به صورت ماهانه باشد و در هر نشست یکی از مدیران موفق تولیدی را معرفی کنید تا دیگران هم از تجارب این فعالان برخوردار شوند.

استاندار قزوین در پایان یادآور شد: خوشبختانه انسجام دستگاه های قضایی، اجرایی، نظارتی و بازرسی و اتاق بازرگانی در وضعیت مطلوبی است و این رویکرد به نتیجه بخش شدن جلسات کمک کرده است.

 

کدخبر: 752993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟