ثبت نام 20 تیم تولید محتوا در قزوین

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، مرتضی امیری در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که  در محل سپاه قزوین برگزار شد اظهار داشت: امروزه به فضای مجازی نباید نگاه سلبی داشت بلکه بایستی با آموزش های تخصصی از این فضا به نحو مطلوب استفاده کرد.

امیری تصریح کرد: باید کمک کنیم تا فضای مجازی به محیطی برای کمک به کسب و کار و اشتغال تبدیل شود و کاربران به جای آنکه ساعتها در این فضا بدنبال سرگرمی و تفریح باشند بتوانند از این ظرفیت برای کسب و کار و درآمدزایی بهره ببرند.

دبیر رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین یادآورشد: تولید محتوا در فضای مجازی بسیار مهم است و آینده مشاغل نیز در گرو استفاده از فضای مجازی است لذا ما هم باید بستر حضور گروههای سنی مختلف در این فضا را بخوبی مهیا کنیم.

امیری گفت: رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین از 12 تا 14 آبان ماه در قزوین به مدت 48 ساعت برگزار خواهد شد و تیم های برتر برای شرکت در رویداد کشوری برگزیده می شوند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین اضافه کرد: به نظر می رسد در استان قزوین استعدادهای زیادی در تولید محتوای فضای مجازی داریم که شناسایی نشده و یا سراغشان نرفته ایم که این رویداد فرصت مناسبی برای کشف استعدادهای پنهان در گروههای سنی مختلف است.

وی بیان کرد: پس از حضور تیم های شرکت کننده در مراسم افتتاحیه، در همان محل سوژه های مورد نظر به افراد اعلام می شود و ابزار و امکانات لازم هم در محل سالن شهید مطهری سپاه آماده شده و تجهیزات لازم را خود گروهها با خود به همراه می آورند تا در محل تولید صورت گیرد.

امیری تصریح کرد: کمیته بندی لازم انجام شده و جلسات برنامه ریزی برگزار شده و با اطلاع رسانی از طریق سایت و رسانه ها مرحله ثبت نام تیم ها آغاز شده است.

امیری تصریح کرد: تاکنون 6 گروه در بخش نرم افزاری، 13 گروه در بخش پویانمایی و یک گروه در بخش تولید بازی های تلفن همراه ثبت نام کرده اند و در روزهای آینده تعداد افراد افزایش خواهد یافت.

دبیر رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین اظهارداشت: مهمترین هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر در تولید محتوای فضای مجازی و کمک به اشتغال و کارآفرینی برای هنرمندانی است که توان کار دارند.

وی بیان کرد: در صورت شناسایی تیم ها توانمند امکان معرفی آنها برای استقرار در پارک علم و فنآوری هم مهیا خواهد ش

 

کدخبر: 736042 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟