از خام فروشی معدنی در دامغان جلوگیری شود

به گزارش رکنا از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در شورای اداری دامغان  به معادن منطقه جنوب این شهرستان اشاره کرد و گفت: مقابله با خام‌فروشی یکی دیگر از مواردی است که باید برای تولید ثروت و ارزش افزوده در مواد معدنی در دستور کار باشد تا سبب رونق اقتصادی این منطقه شود.

وی همچنین ارتباط بین مردم و مسئولین را برای اعتماد سازی و درک بهتر مشکلات مردم و رفع سریع آن ضروری دانست و گفت: توزیع عادلانه اعتبارات و فسادستیزی  را پیگیری می‌کنیم.

مطیعی همچنین گفت: باید مسائل را برای مردم تبیین کرد و اعتماد مردم به نظام را برگرداند و البته مهم‌ترین راه التیام اعتماد مردم، تطبیق عمل و گفتار مسؤولان است.

وی با تقدیر از فعالیت‌های جهادی نماینده مجلس، امام جمعه و فرماندار دامغان، همراهی مسؤولان ارشد شهرستانی با یکدیگر را مغتنم دانست و افزود: این همراهی باید الگویی برای دیگر مدیران باشد.

علی اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: قرار گرفتن دامغان در چهارراه ارتباطی شرق و غرب و شمال به جنوب فرصت خوبی برای استفاده از ظرفیت‌ها و توسعه این شهرستان دامغان است

مهدی بندرآبادی فرماندار شهرستان دامغان هم گفت: آب‌رسانی  برای منطقه سرکویر یکی از طرح‌های بسیار مهم است که با اعتبار ۶۲۰ میلیارد ریال آغاز شده و برای اجرای آن ۶۳ کیلومتر خط انتقال ایجاد می‌شود

وی افزود :  در طرح جدید مسکن و اقدام ملی در شهر دامغان ۱۰۲ هکتار، در دیباج  ۱۱ هکتار و در امیریه ۲۴هکتار زمین اختصاص یافته و تاکنون ۳ هزار و ۶۰۰ نفر از این شهرستان در طرح مسکن ملی شرکت کردند.

 

 

 

کدخبر: 752914 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟