دشمنان اسلام و انقلاب هر روز ضعیف تر و متزلزل تر از قبل می شوند

به گزارش رکنا قزوین،سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در اجلاسیه ۱۸۱ شهید حقوقدان استان های تهران، البرز، قم، سمنان و قزوین که به میزبانی استان قزوین در محل دادگستری قزوین برگزار شد بیان کرد: شهدای عزیز ما عمل و اهداف مشترک داشتند. برگزاری یادواره ها وجه تمایز کشور در دفاع از خود در مقابل دیگر کشورها هست.

وی گفت: ما از این ملت شریف با این فهم درست تجلیل می‌کنیم. چرا که همه آمدند حتی حقوقدانان ما. آنهایی که می توانستند در بستر دیگری خدمت کنند اما راهی میدان نبرد حق علیه باطل شدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: امام خمینی(ره) بعد از شهادت شهید بهشتی فرمودند ما یک نفر را از دست ندادیم بلکه یک ملت را از دست دادیم. بی شک تمام شهدای جنگ تحمیلی، انقلاب، مدافعین وطن و حرم نیز همین جایگاه والا را داشتند که هر یک از آنها به تنهایی یک ملت بودند.

سردار آتانی عنوان کرد: با حضور مردان مرد و رزمندگان غیور، قرارگاه حسین بن علی پایدار ماند. حضرت زهرا(س) در پاسخ به رفتار گستاخانه ظالمین فرمود؛ میدانم دلیل مخالفت شما با علی چیست. علی بر سر جبهه حق ایستاده و کوتاه نمی آید. تیزی شمشیر علی را دیدید و برای تلافی شمشیر علی آمده اید. چون لقمه حرام خورده اید و حرام زاده اید. امروز نیز دلیل دشمنی دشمنان ما حرام زادگی آنان است.

وی با اشاره به حوادث تاریخی کشور و صحنه مقابله شیرمردان و شیرزمان ایرانی با مستکبرین عالم افزود: آمریکایی که بیش از ۲۵۰ هزار نفر مستشار دارد امروز به دلیل تیزی شمشیر شما غیورمردان، به دنبال ضربه به بدنه انقلاب است. اما دست خداوند همیشه یاریگر این ملت بوده و حادثه طبس دلیل روشنی بر یاری خداوند به ملت غیور ایران است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه با اشاره به خواری و زبونی دشمنان انقلاب خاطرنشان کرد: مسعود رجوی در عملیات مرصاد گفت یک هفته دیگر در میدان آزادی سخنرانی می کنم اما امروز دنیا شاهد ذلت وی و تمام حامیان آنان است و بی شک دنیا هیچ جایگاهی برای کسانی که به ملت خود خیانت می کنند قائل نیست.

فرمانده ارشد نظامی استان در ادامه اضافه کرد: امروز با راهی که شهیدان به ما آموختند پیروز میدان هستیم. اراده ها قوی و قلبها بیش از پیش به پیروزی نهایی مطمئن بوده و این مسیر نورانی که یادگار مکتب شهداست پر رهروتر می شود.

وی بیان کرد: هرگونه نقطه تهدیدی از سوی دشمنان زبون ایران بی پاسخ نمی ماند. تهدید آمریکا در دریای عمان و شکست خفت بار آن بیانگر قدرت و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی است.

سردار آتانی گفت: ما پرورش یافتگان مکتب اهل بیت(ع) هستیم و برای مقابله با باطل درس مکتبی از این خاندان آموخته ایم و بی شک نقطه ثقل این عالم اهل بیت(ع) هستند.

 

کدخبر: 752092 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟