پرچم اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی با برکت خون شهدا به اهتزاز در آمده است

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آیین نکوداشت خانواده معظم ۷۵ شهید سرافراز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در هتل معین مشهد برگزار می شود گفت: به شما خانواده های محترم و گرانقدر شهدا خیر مقدم عرض می کنیم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را داریم.

سردار قادر کریمی افزود:حضور سردار زارعی،معاون نیروی انسانی ناجا ،سردار کمیلی، فرماند مرزبانی سیستان و بلوچستان و سرهنگ عبدی، رییس مرکز امور ایثارگران ناجا و دیگر مسؤلین عزیز در این مراسم را گرامی می داریم و امیدواریم خدمتگزار شایسته و لایقی برای شما عزیزان باشیم. 

photo_2018-02-23_20-17-23
وی گفت: شهدا از همه هستی خود گذشتند تا ما سربلند باشیم و امروز پرچم اقتدار و عزتمندی ایران اسلامی با برکت خون پاک شهدا به اهتزاز در آمده و نظام اسلامی قدرتمندترین نظام جهان تلقی می شود.
سردار قادر کریمی گفت:شهدا خون خود را نثار کردند تا همانطور که در تفکر امام خمینی (ره) و امام خامنه ای بوده و هست انقلاب اسلامی بسط و گسترش یابد. 
وی خاطر نشان کرد:فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای( مدظله العالی ) کارکنان نیروی انتظامی را مجاهدان فی سبیل ا... خواندند و این افتخار بزرگی است که به عزت و برکت خون شهدا به ما سربازان ولایت و مدافعان نظم و امنیت قوه و روحیه مارو تلاش بیشتر می دهد. 

photo_2018-02-23_20-17-16
وی از مادران، پدران، همسران و فرزندان شهدای عزیز خواست کارکنان نیروی انتظامی و همرزمان شهدای عزیز را از دعای خیر خود محروم نکنید تا بتوانیم در مقابله با دشمنی های بی شمار دشمنان و معاندان نظام اسلامی ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی گفت:امروز مردم و جامعه اسلامی ما احترام و ارزش خانواده شهدا را قدر می دانند و خانواده معظم شهدا نیز حسینی وار و زینب وار از مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمانان جهان پشتیبانی می کنند. سردار کریمی در پایان گفت:امیدواریم بتوانیم خادم شایسته ومیزبان لایقی برای شما خانواده معظم شهدا که به مشهد مقدس مشرف شده اند باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 360029 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟