مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان بسیجی نمونه شد

به گزارش رکنا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان و مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان از مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان به عنوان بسیجی نمونه با اهدای لوح تقدیر،تشکر نمودند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، درپی دریافت این لوح تقدیر، ضمن تشکر از زحمات همه جانبه سپاه در تمام عرصه های فرهنگی و امنیتی، بیان داشت: بی شک امنیت و آرامش ایران اسلامی، مرهون ایثارگری و از جان گذشتگی شهدای این مرز و بوم است و باید تا می‌توان این جایگاه را قدر دانست.

 

مهندس علوی، گفت: احترام به مقام شامخ شهید و تکریم خانواده‌های این ایثارگران جلوه‌ای از قدرشناسی مردم نسبت به آنهاست که تقویت این فرهنگ و تبیین آن در جامعه امری واجب و مهم به شمار می‌رود و همکاران عزیز بسیجی در این شرکت پاسدار این فرهنگ ارزشمند هستند.

 

وی، با اشاره به افتخار وجود ۱۰ شهید و۱۶۷ جانباز ایثارگر و آزاده درخانواده شرکت گاز استان اصفهان ،تصریح کرد: اگرچه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نباید به برگزاری کنگره‌ها و آئین‌های بزرگداشت خلاصه شود اما این برنامه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین این مهم برای نسل جوان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در برگزاری آن اهتمام جدی داشت.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، خاطر نشان ساخت: این شرکت طی سال های اخیر به مسئولیت های اجتماعی خود در حوزه های مختلف توجه نموده و موفقیت خود را در این زمینه مدیون صدها نفر همکاران عزیز بسیجی است که در هر زمان به بهترین وجه ایفای نقش داشته اند .

اصفهان_بهمن راعی

 

کدخبر: 746524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟