بسیج، نهاد پرصلابت مردمی وانقلابی

بسیج، نهاد پرصلابت مردمی وانقلابی

به گزارش خبرگزاری رکنا در اردبیل؛ بسیج یکی از مردمی ترین نهادهای مولود انقلاب مولود انقلاب اسلامی است که تاکنون به مانند دژ مستحکمی در دفاع از کشور و ارزش‌های نظام اسلامی عمل کرده است.

نهاد مردمی بسیج در پنجم آذرماه 1358 به فرمان امام خمینی (ره) شکل گرفت و خیلی زود به یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین نهادهای مولود انقلاب اسلامی تبدیل شد. اکنون و با گذشت 42 سال از آن زمان، نه تنها ذره‌ای از قدر و قیمت نیروی بسیج کاسته نشده است بلکه روز به روز عظمت و صلابت آن مورد تاکید و توجه همگان قرار گرفته شده است.

از آغاز انقلاب اسلامی تا کنون دشمنان بارها نظام اسلامی ما را مورد سخت‌ترین و سنگین‌‌ترین هجمه‌ها قرار داده اند تا شاید بتوانند انقلاب اسلامی را از اهداف و مسیر اصلی خود دور کنند اما در پرتو ولایتمداری مردم آگاه ایران و هوشیاری بسیجیان دشمنان در تمامی این زمینه‌ها با شکست و ناکامی روبه‌رو شده اند.

امروز جمهوری اسلامی ایران در نقطه اوج اقتدار و صلابت قرار گرفته است و به خاطر حفظ روحیه بسیجی و ارزشی ، دشمنان همواره خود را برای مهار نظام اسلامی ناتوان می بینند.

بررسی تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ثابت کرده است که سرسلسله عزت بسیج پایبندی بر عهدی است که با ولایت بسته است و بسیجیان همواره به عنوان چتر حمایتی از ملت و نظام اسلامی عمل کرده اند.

در این هفته جا دارد که عظمت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی اقتصادی و سازندگی، بهداشتی و درمانی، علم و فناوری و دفاع از ارزش های والای نظام و انقلاب به خوبی نشان داده شده و خدمات بسیجیان در عرصه های مختلف به خوبی معرفی شود.

 

کدخبر: 744410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟