دستگیری کلاهبر دار حرفه ای در نیشابور /شهروندان در صورت شکایت به کلانتری ۱۳ قدس مراجعه نمایند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: در پی شکایت تعدادی از مالکان واحدهای صنفی مبنی بر کلاهبرداری از آن توسط فردی سودجو درسطح شهرستان نیشابور پیگیری موضوع در دستور کانتری ۱۳ قدس قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران کلانتری مشخص شد فردی حدودا ۳۰ ساله پس از مراجعه به واحدهای مختلف صنفی و خرید وسایل و اجناس با طرح این موضوع که کارت بانکی همراهش نیست و باید مبلغ را از طریق نرم افزار گوشی موبایل به حساب فروشنده انتقال دهد از این روش استفاده و سپس مبلغ را با استفاده از تراکنش‌های بانکی ساختگی که از قبل در گوشی خود پیش بینی کرده بود مبنی بر انتقال موفقیت وجه به رویت فروشنده رسانده و محل را ترک می نماید.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: فروشندگان در ادامه با توجه به اینکه پیامک دریافت وجه برای آنان ارسال نشده مظنون و با پرینت حساب متوجه می شوند که موضوع کلاهبرداری بوده و هیچگونه مبلغی به حساب آنان واریز نشده است.

 سرهنگ حسینعلی زاده  افزود: ماموران در ادامه تحقیقات فنی و پلیسی با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی وی در یک اقدام غافلگیرانه ضربتی دستگیر شد. 

 با دستگیری  متهم به نام سعید بوژمهرانی  مشخص شد که این فرد  بیش از ۳۰ فقره با همین روش از شهروندان در شهرستان های دیگر سطح استان کلاهبرداری کرده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور بااشاره به افزایش تعداد مالباختگان تصریح کرد: با دستور دادیار شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نیشابور مشخصات و تصویر متهم جهت شناسایی در  اختیار رسانه ها قرار می گیرد و از شهروندان درخواست می شود در صورت شکایت از این متهم  می توانند به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه و یا با شماره تلفن۰۵۱۴۲۶۱۵۳۷ تماس حاصل فرمایند

بهشید پور/ نیشابور

کدخبر: 744027 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟