پانزده پایگاه فعال جمعیت هلال احمر   در زمستان پیش رو

به گزارش رکنا از سمنان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمناندر تشریح نقش هلال احمر در طرح ترافیکی زمستان 1400 گفت: در طرح زمستانی جمعیت هلال احمر استان سمنان ایجاد ۱۵ پایگاه ثابت و موقت را به صورت شبانه روزی در دستور کار دارد که از نخستین روز آذر برای ارائه خدمات امدادی فعال هستند.

مظفر محمدخانی افزود: در این طرح روزانه ۶۰ نفر امدادگر و نجاتگر به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به حوادث احتمالی هستند.

156826884

وی گفت: ۱۵ دستگاه آمبولانس،۱۳ دستگاه خودروی نجات تیپ ۲ و خودروی کمک‌دار امداد نیز برای طرح امداد و نجات زمستانی مجهز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: همه پایگاه های امداد و نجات سراسر استان برای اسکان موقت در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک در جاده های استان به بسته های غذایی و وسایل گرمایشی تجهیز شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اضافه کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و توان افزایی ویژه شرکت کنندگان در طرح امداد و نجات زمستانی از دیگر برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان است.

محمدخانی در خاتمه ضمن امیدواری برای درپیش بودن زمستانی ایمن و کم حادثه تر در جاده های استان سمنان گفت: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث می توانند با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ با هدف ارائه خدمات امدادی به مسافران و رانندگان عبوری از جاده‌های استان، با حضور استاندار و جمعی از مدیرانی دستگاه های خدمت رسان با محوریت نیروی انتظامی روز گذشته آغاز و تا 25 اسفند ماه ادامه خواهد د اشت.

حسن رستم زاده- سمنان

کدخبر: 743437 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟