وجود دانشگاه معارف در منطقه دو ظرفیت ارزشمندی است

به گزارش رکنا از اصفهان، محمد صیرفی نژاد اظهار داشت: وجود دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) برای این منطقه بسیار ارزشمند است و همچنین وجود دانشگاهی با نام قرآن، برکت است.

شهردار منطقه ۲ ادامه داد: همکاری و تعامل بسیار حائز اهمیت است، امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر تحولات ویژه ی فرهنگی و   اجتماعی را در سطح شهر رقم بزنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مردم شریف اصفهان از جمله مردمان مذهبی و ولایتی هستند شایسته است که مسئولین این دانشگاه با همکاری شهرداری منطقه تلاش های بیشتری جهت گسترش و توسعه دامنه قرآن و عترت در سطح استان و کشور داشته باشند تا در جهت رشد و پیشرفت جوانان این مرز و بوم در زمینه قرآن و عترت داشته باشند.

شهردار منطقه ۲ اظهار داشت: با توجه به اینکه دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان در جهت تقویت روحیه جوانان در پیشبرد منافع ملی و تقویت بعد معنوی حائز اهمیت است هر گونه کمک فرهنگی و اجتماعی که از طریق شهرداری و سازمان های وابسته به شهرداری در قالب تقویت بنیه معنوی و اخلاقی جوانان دریغ نخواهد کرد و همیشه همراه و پشتوانه دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) خواهیم بود.

در این جلسه دکتر حاج کاظمیان به معرفی دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان به عنوان یک نهاد ارزشمند در سطح منطقه و استان پرداخت.

وی ادامه داد: دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) نیاز به ایجاد ارتباطات عمیق و زیر ساختی با مردم منطقه و عموم مردم را دارد.

دکتر حاج کاظمیان تاکید فرمودند: دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان آماده همکاری نزدیک با سایر سازمان ها و ارگان های مربوطه در جهت ترویج فرهنگ و معارف علوم قرآن و عترت می باشد که ما بتوانیم در آینده نزدیک شاهد توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر در این زمینه باشیم.

انشالله خداوند توفیق خدمت به قرآن و عترت (ع) را نصیب همه ما بگرداند.

اصفهان -بهمن راعی

 

کدخبر: 737272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟