توزیع 500 کیلو گوشت گرم گوسفندی بین اعضای انجمن

به گزارش رکنا در همدان،  زهره پوروهابی با تاکید بر لزوم تقویت وضعیت معیشتی فعالان رسانه‌ای اظهار کرد: انجمن صنفی مدیران رسانه استان همدان مهمترین ماموریت خود را اجرای طرح‌هایی در این حوزه قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به توزیع کالا از سوی این انجمن بیان کرد: تا کنون در سه مرحله کالاهایی را با توجه به نیاز جامعه هدف تهیه و توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده قیمت کالاهای ارائه شده از بازار ارزانتر باشد خاطرنشان کرد: به دنبال تهیه کالاهایی با بهترین کیفیت هستیم. دبیر انجمن صنفی مدیران رسانه‌های استان همدان در ادامه افزود: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی روز گذشته نیز 500 کیلو گوشت گرم گوسفندی بین اعضای انجمن توزیع شد. پوروهابی افزود: رایزنی شده‌است تا پایان آبان ماه ان‌شاالله یک نوبت دیگر گوشت توزیع شود. وی در ادامه با اشاره به برنامه‌هایی که از ابتدای سال 1400 از سوی انجمن برگزار شده است گفت: در هفته خبرنگار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات ورزشی برای فعالان رسانه‌ای برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسابقات در دو رشته تیراندازی و گلف برگزار شد خاطرنشان کرد: از برترین‌های مسابقات با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و رئیس هیئت مدیره انجمن تقدیر به عمل آمد.

پوروهابی در ادامه ضمن تشکر از همه افرادی که به فعالان رسانه‌ای استان خدمتی ارائه می‌کنند گفت: امید است با هم‌افزایی بیشتر بتوانیم خدمات موثرتری را ارائه کنیم

 

کدخبر: 736807 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟