۷۰ درصد درآمد مخابرات صرف حقوق و دستمزد می شود/تعرفه های مخابرات ۱۲ سال ثابت مانده است

به گزارش خبرنگار رکنا از مشهد، اروجی مدیر کل مخابرات خراسان رضوی با اشاره به شعار قدرت دست کسی است که رسانه در دست اوست گفت: اطلاعات و ارتباطات از اهمیت بالایی برخوردار است؛  امروزه اطلاعات و ارتباطات به عنوان یک ابراز مهم در حوزه کسب و کار فضای مجازی است. 

او با اشاره به توسعه و اهمیت زیر ساخت‌ها در حوزه مخابرات افزود: در گام اول زیر ساخت‌های موبایل همراه را می خواهیم توسعه دهیم تا در مکان‌های فاقد آنتن دسترسی آسان باشد. در گام دوم اجرای فیبر‌های نوری برای همه نهاد‌های اداری، تجاری و صنعتی متصل خواهیم کرد، در حال حاضر سعی بر این داریم که حتی در تمامی خانه‌های مشترکین این فیبر‌های نوری را متصل کنیم. 

مدیر کل مخابرات خراسان رضوی با اشاره به اوج گیری ویروس کرونا و افزایش استفاده از بسته‌های اینترنت ادامه داد: در گام سوم سعی داریم پهنای باند شبکه ADSL را پیشرفته‌تر کنیم و خط‌های همراه را به ۵G برسانیم تا مشترکین از سرعت بالای اینترنت برخوردار شوند. 

اروجی  بیان کرد: افزایش سرقت‌های تجهیزات مخابراتی در شهرستان‌ها و روستا‌های خراسان رضوی، عدم پرداخت هزینه‌های ارتباطی توسط برخی از مشترکین که بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومن است خسارت‌های زیادی به مخابرات وارد کرده است و همچنین تعرفه‌های مخابراتی در حوزه تلفن ثابت به شدت کاهش یافته که در مدت ۱۲ سال هیچ تغییری نداشته است. 

او با اشاره اینکه در حوزه مخابرات با چالش‌هایی رو به رو هستیم، تصریح کرد: ۷۰ درصد درآمد مخابرات صرف حقوق و دستمزد بخش‌های خصوصی و رسمی می‌شود. از مشترکین خانگی و اداری خواهشمندیم که مبالغ و بدهی‌های خود را پرداخت کنند. 

مدیر کل مخابرات خراسان رضوب تاکید کرد: صنعت مخابرات با بیش از ۵۰ سال خدمات به مشترکین یکی از سازمان‌های قدیمی در کشور است که اگر چالش‌های این سازمان رفع نشود کل کشور دچار مختل خواهد شد از مسئولان خواهشمندیم تا در این امر در کنار ما باشند و یاری خود را برسانند.

کدخبر: 736392 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟