ایجاد امنیت و اقتدار، هدف مشترک نیروهای مسلح است

به گزارش خبرگزاری رکنا قزوین، سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با محوریت رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج استان قزوین، با حضور مرتضی امیری مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان، هادی انصاری روابط عمومی سپاه استان و اصحاب رسانه در سالن شهید پرویز فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین برگزار شد.

سرهنگ طاهرخانی در این مراسم ضمن بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی و روز نوجوان بیان کرد: در برنامه های متنوع همواره باید یاد شهدای انقلاب را بزرگ داشت و این باور را داشته باشیم که هر چه داریم از برکت خون پاک شهدایی همچون شهید فهمیده است چرا که اگر نقش این شهدا نبود دشمنان قسم خورده هر روز با توطئه های جدید برای تخریب انقلاب تلاش می کردند.

وی گفت: توطئه و پروژه ای که برای آبان‌ماه از مدت ها پیش طراحی شده بود با عنوان حمله سایبری به جایگاه های سوخت کشور، الحمدلله با روحیه انقلابی و جهادی مجموعه مدیریت عالی کشور و رییس جمهور در کمتر از چند ساعت خنثی شد و تمام نقشه های شوم دشمن در طول چندماه اخیر به سرکردگی آمریکا و انگلیس برملا شد.

جانشین سپاه استان قزوین اظهار کرد: رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج برای سومین سال در سطح کشور و برای نخستین بار در استان قزوین با مساعدت متخصصین فضای مجازی از ۱۲ تا ۱۴ آبان‌ماه سالجاری به مدت ۴۸ ساعت برگزار می شود.

امیری عنوان کرد: اهداف این رویداد نمایش حضور کثرت و قدرت بسیج در عرصه تولید محتوا و سنجش توانایی های تولیدگران بسیجی استان و ایجاد فضای رقابت سالم بین گروه‌های تولیدگر بسیج و شکل گیری شور و نشاط بین کاربران بسیجی است. امروز فضای مجازی حرف اول را در جهان می زند و این رویداد برای شناسایی استعدادهای کشف نشده بسیج و ارتقا محتوای موجود فضای بسیار مناسب است.

وی افزود: فراگیران این رویداد همه افراد و گروه های فعال در فضای مجازی هستند و مکان رزمایش سالن شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین است و اطلاع رسانی لازم در این زمینه در سطح فضای مجازی و در سطح شهر ایجاد شده است.

سرهنگ طاهرخانی تصریح کرد: بخش های رقابت رویداد شامل انیمیشن، بازی های موبایلی و نرم افزار است و اختتامیه مراسم در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار می شود و فعالان برتر این عرصه تجلیل خواهند شد.

 

کدخبر: 736062 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟