بیش از  6 هزار مشترک sip phone در کردستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج، آزاد حکمت گفت: مخابرات کردستان با سرمایه‌گذاری و تامین امکانات لازم به منظور ارائه سرویس Sip phone به مشتریان ساکن در شهرستان‌های تابعه استان، اقدامات و پروژه‌های مختلفی اجرا کرده است، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه این سرویس در سه شهرستان باقی مانده (بیجار، سروآباد، دهگلان) در دستور کار قرار دارد که به محض فراهم شدن شرایط نسبت به آن اقدام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مخابرات منطقه آمادگی واگذاری این سرویس به مشتریان جدید را دارد، افزود: به ترتیب در شهرستان‌های سنندج، بانه و مریوان بیشترین مشتریان سرویس Sip phone داریم.

حکمت با اشاره رشد تعداد مشتریان سرویس Sip phone به عنوان محصول جدید تلفن ثابت، خاطرنشان ساخت: در حال حاضر 6 هزار و 68 مشترک Sip phone در استان وجود دارد که تعداد بیش از یک هزار و 145مشترک آن در سال جاری از خدمات این سرویس بهره‌مند شده‌اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح پروژه‌ها، سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته و مزایای سرویس Sip phone تصریح کرد: رشد 100 درصدی تعداد مشتریان این سرویس طی چند سال اخیر، بیانگر تحقق برنامه‌ها و اهداف این در سطح استان شاخص است.

وی یادآور شد: برخورداری از قابلیت فعال کردن چند خط تلفن به طور همزمان و کیفت بالا در برقراری تماس از مهمترین مزایای این سرویس است.

حکمت با اعلام اینکه Sip phone راهکاری برای ارائه خط تلفن روی اینترنت ADSL است بیان داشت: این سرویس یک اکانت یا خط تلفن روی بستر اینترنت است که مخابرات به مشترکینی که از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنند ارائه می‌دهد. 

 

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 734200 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟