افزایش 27درصد مرسوله پستی درکردستان نسبت به پارسال

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج طاهر محمدی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال، ۹۷۴ هزار و ۷۷۳ مرسوله پستی صادره و یک میلیون و ۱۹ هزار و ۹۳۹ مرسوله وارده در کردستان جابجا شده است.

وی میزان رشد ترافیک مرسولات پستی صادره در مدت یاد شده را نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲.۱۵ درصد و وارده ۳۱ درصد اعلام کرد و افزود: ۶ ماهه اول سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۵۷۶ هزار و ۵۳۶ مرسوله پستی در استان جابجا شده بود.

مدیرکل پست کردستان یادآور شد: در ۶ ماهه نخست سال قبل، ۷۹۸ هزار و یک مرسوله پستی صادره و ۷۷۸ هزار و ۵۳۵ مرسوله پستی وارده در مناطق مختلف استان جابجا شد.

محمدی میزان تحقق درآمدهای این اداره کل را ۱۰۳ درصد و از این لحاظ رتبه ۶ کشوری اعلام و اضافه کرد: در نیمه اول سال جاری میزان تحقق ترافیک پستی در کردستان ۹۸ درصد بوده و در این بخش نیز رتبه پنج کشوری کسب شده است.

وی اظهار داشت: زمان به مقصد رسیدن بسته‌های پُستی با توجه به نوع عادی، سفارشی، ویژه بودن، داخل استان، استان‌های همجوار و سایر استان‌ها متفاوت بوده اما روند توزیع عادی است و در پیک جدید کرونا نیز هیچگونه مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیرکل پست کردستان از مردم خواست در صورت مراجعه به ادارات پُست، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و گفت: مراجعان آدرس و کدپستی مرسوله را دقیق ثبت کنند تا مشکلی در روند ارسال بسته به وجود نیاید.

در حال حاضر ۱۹۱ دفتر پست روستایی و ۱۹۰ دفتر پست شهری در کردستان به مردم خدمات ارائه می‌دهند

 

کدخبر: 726816 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟