ضرورت صرفه جویی در هزینه ها و اهتمام به بهره وری

به گزارش رکنا، سومین جلسه مجمع عمومی جمعیت هلال احمراستان مازندران با حضور اعضا برگزار شد. در این جلسه دکتر فخاری مدیرعامل هلال احمراستان گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های پیش روی این جمعیت را ارائه کرد. به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران وی با تاکید برارتقای قابلیتهای عملیاتی و خدمت رسانی جمعیت هلال احمرمازندران از طریق برنامه محوری و افزایش بهره وری گفت: باید به مقوله بهره وری در تمامی سطوح اهتمام ویژه داشته باشیم و با پرهیز از هرگونه هزینه های غیرضروری،خدمت رسانی به مردم را افزایش دهیم.

دکترفخاری از مشارکت موثر جوانان،داوطلبان و نجاتگران و امدادگران و همچنین کارکنان هلال احمراستان در اجرای برنامه های این جمعیت بویژه با موضوع مهار کرونا تقدیر کرد و گفت:هم افزایی،تعامل و تلاش خستگی ناپذیر تنها راه عبور از چالش ها و ارائه خدمات موثرتر به مردم است.

وی با اشاره به محدودیتهای اعتباری و تاکید برضرورت صرفه جویی در منابع مالی وصیانت در نگهداشت تجهیزات هلال احمر، تلاش برای استفاده مطلوب از ظرفیت خیرین و داوطلبان نیک اندیش و نیک سیرت را یکی از اصول بسیارمهم مدیریت در شرایط کنونی برشمرد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به اجرای برنامه هایی برای تامین منابع پایدار جمعیت هلال احمر استان گفت : باید از همه ظرفیتهای موجود برای ارتقای شاخص های درآمدی استفاد شود و مدیران شعب باید تلاش بیشتری را درراستای تحقق این هدف راهبردی داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران با اشاره به تدابیر گسترده ملی و استانی برای مهار ویروس کرونا و نزولی ساختن شیب ابتلا گفت: جمعیت هلال احمر مازندران از نخستین روز تشکیل ستاد استانی مقابله با کرونا دراین عرصه حضوری فعال داشته که راه اندازی 3مرکز تجمیعی واکسیناسیون از جمله این اقدامات بوده است.

وی تصریح کرد: هلال احمرمازندران در راستای اهداف انسانی خود که همانا نجات جان انسانها و کاهش آلام بشری است برنامه های زیادی را برای مهار ویروس کرونا به اجرا گذاشته که تولید ماسک و تهیه دستکش و مواد ضدعفونی کننده و همچنین تهیه هزاران بسته معیشتی با استفاده از ظرفیت خیرین و اعضای داوطلب و جوانان و اجرای طرحهای هاتفان امید و ناظران سلامت از جمله این خدمات بوده است.

در ادامه این نشست گزارش صورتهای مالی سال 1399 و برنامه بودجه سال 1400 از سوی سعدی محمدی ،خزانه دار هلال احمر استان ارائه گردید و محمد فیروزی بازرس هیئت مدیره گزارش بازرسی را قرائت کرد و کلیات بودجه نیزبه تصویب اعضا رسید.

 

کدخبر: 733004 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟