سارقان مسلح طلافروشی نورآباد، دستگیر شدند+جزئیات

به گزارش رکنا از لرستان، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان، گفت: عاملان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در نورآباد که چندی پیش در حین سرقت، اقدام به قتل یک شهروند نیز شده بودند با اشراف اطلاعاتی پلیس لرستان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان  که از محل دستگیری سارقین مسلح بازداشتی سخن می‌گفت، تصریح کرد: همکاران ما با اقدامات فنی و کارشناسی خود و در عملیاتی پیچیده و رعد آسا، با شناسایی مخفیگاه عوامل آن اقدام شوم که منجر به جانباختن یک هم‌استانی شد، توانستند ۳ مجرم فراری را بازداشت کنند.

وی، ادامه داد: یک نفر از بازداشت شدگان، در یکی از شهرستان‌های همجوار مخفی شده بود که با اشراف عوامل پلیس لرستان، این مجرم نیز بازداشت و به لرستان منتقل شد.

سردار الهی، تاکید کرد: انشاالله پس از تکمیل پرونده انتظامی، جزئیات به همراه مجرمین در اختیار دستگاه قضایی قرار داده خواهد شد تا بازداشت شذگان به سزای اعمال خود برسند.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: فرزندان مردم در فرماندهی انتظامی لرستان به صورت شبانه روزی در حال برقراری نظم و امنیت عمومی هستند و پلیس با برهم زنندگان آسایش مردم هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

سردار یحیی الهی، افزود: عموم مردم شریف لرستان به عنوان همیاران پلیس، مراتب ناهنجاری‌ها و موارد مشکوک و هرگونه حادثه انتظامی را با همکاران ما در فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در میان بگذارند و بدانند که سبز پوشان نیروی انتظامی به عنوان خادمان مردم، به قید فوریت موضوع را بررسی و اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

گفتنی است، ۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰، سه سارق مسلح با یورش به یک طلافروشی در نورآباد لرستان، یک نفر را کشته و پس از سرقت جواهرات، از محل متواری شدند که خوشبختانه با اقدامات فنی عوامل انتظامی لرستان، ۳ سارق موصوف در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 732870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟