راهنمای مالباخته همدست متهم از آب درآمد/ دستگیری متهمان به سرقت خودروهای پژو ۲۰۶ و ۲۰۷

به گزارش رکنا از نیشابور، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در تشریح این خبر بیان داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو پژو ۲۰۷ در سطح  شهر نیشابور پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی خاطرنشان کرد :در بررسی‌های اولیه و میدانی مشخص شد فردی پس از درج آگهی فروش خودرو خود در فضای مجازی یک نفر در پوشش خریدار با وی تماس و پس از تعیین مکان و ساعت جهت بازدید ، متهم باسرعت عمل و با بهانه بازدید خودرو را سرقت و از محل متواری می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در همین لحظه یک نفر با خودرو پژو ۲۰۶ به مراجعه و پس از جویا شدن علت، به ظاهر با هدف کمک به مالباخته به تعقیب صوری خودرو پرداخته و در نهایت با اظهار این مطلب که من خودم خودرورا پیدا می کنم مالباخته را راضی و از خودرو پیاده می‌کند.

 سرهنگ حسینعلی زاده تصریح‌کرد :کارآگاهان باتجربه پلیس آگاهی که از قبل تجربه چنین گزارشاتی را داشتند با اشراف اطلاعاتی متهم را شناسایی و قبل از فروش خودرو سرقتی ،وی را در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و خودرو سرقتی را کشف کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات به ۳ فقره سرقت خودرو با این روش با کمک و همدستی یک نفر دیگر که همان راهنمای مالباخته  بود اعتراف که همدست متهم نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و خودرو پژو ۲۰۶ سرقتی نیز از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی دیگر خطاب به شهروندان توصیه کرد: حتی الامکان  سعی شود خرید و فروش خودرو در دفاتر مجاز انجام شود و به هیچ عنوان مکان های خلوت و یا ساعات پایانی شب برای انجام معاملات در بیرون از محدوده شهری خصوصاً به صورت تنها  انتخاب نشود.

 

کدخبر: 732617 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟