ارسطو گویلی بعنوان شهردار سقز معرفی شد

به گزارش خبرنگار رکنا از سنندج_ سقز، رئیس شورای شهر سقز در مراسم معارفه شهردار جدید سقز گفت: بدهی بالای شهرداری به بانک شهر و تامین اجتماعی، فرسودگی ناوگان حمل و نقل، نبود قیر، کمبود نیروی خدماتی و ده‌ها مورد دیگر از جمله چالش های فراروی شهرداری است.

کیوان بهرامی بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام، توزیع عادلانه امکانات شهری، ساماندهی تره‌بار، ساماندهی حاشیه چه‌م سقز و جذب سرمایه‌گذار تاکید کرد.

وی تعامل، همفکری و پویایی در حوزه‌های مختلف را پیشران توسعه مدیریت شهری برشمرد و اظهار امیدواری کرد، بتوان بیش از پیش در راستای خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان قدم برداشت.

فرماندار سقز، شورای شهر اختلافات را کنار بگذارند

کامیل کریمیان گفت: اعضای شورا و شهردار باید این دو نهاد را از اختلافات نیابتی نجات دهند و اجازه ندهید کسی در کار شورا و شهرداری دخالت کند.

فرماندار ویژه شهرستان سقز اضافه کرد: نهاد عمومی و خدمات‌رسان شورا و شهرداری باید بر اساس اهداف و تحقق توسعه شهر سقز گام بردارند و غیر از این نباشد.

وی اذعان داشت: هیچ گاه خودم و معاونان در بحث انتصاب و انتخاب شهردار و معاونان این نهاد دخالت نداشته‌ایم.

کریمیان با بیان اینکه کار در نهاد شورا، نیازمند عزم جدی و کار جمعی است بر اتحاد و همدلی اعضای شورا، ارائه برنامه و راهکار برای آبادانی تصریح کرد.

وی عنوان کرد: پنجشنبه هرهفته دو ساعت از برنامه های خود را در فرمانداری برای نشست با اعضای شورا برای پیگیری مسائل و مشکلات و هم‌اندیشی جهت طرح‌های آنان برای عمران شهری اختصاص داده‌ام.

شهردار جدید سقز: تمام توان خود را در خدمت به مردم سقز به کار خواهم گرفت

ارسطو گویلی هم پس از دریافت حکم شهرداری، در سخنانی به مقایسه‌ سرانه شهری هر شهروند پرداخت که در سقز این رقم برای هر نفر ۷۳۸ هزار تومان است.

شهردار سقز در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات این شهر از جمله بدهی شهرداری، ترافیک شهری، چالش با برخی ادارات، نبود برنامه و چشم‌انداز کوتاه‌مدت و بلندمدت برای شهر پرداخت و در عین حال تأکید کرد تمام تلاش خود را در کنار نماینده مجلس و سایر مدیران شهرستان و استان برای جبران عقب ماندگی سقز بکار خواهد گرفت.

نماینده سقز و بانه در مجلس: بنده در انتخاب شهردار نقشی نداشته‌ام

بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه شهردار سقز با اشاره به اینکه در انتخاب شهردار نقشی نداشته‌ام، بر حمایت از شورای شهر و شهرداری برای کمک به عمران شهری سقز تاکید کرد.

وی ادامه داد: نباید نگران غیربومی بودن شهردار منتخب بود، چرا که شهردارانی غیربومی در سقز بوده‌اند که با اقدامات مختلف شهری، نامشان ماندگار شده است.

کریمی ادامه داد: انتظار است شورا و شهرداری قانون را سرلوحه خود قرار دهند و دو دستگی را کنار بگذارند و در خدمت ساختن شهری آباد باشند.

عبدالحکیمی/ کردستان

 

کدخبر: 729903 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟