کاهش ده درصدی تصادفات جاده ای درون شهری و برون شهری

به گزارش رکنا از قزوین، سردار علی ابراهیمی در دیدار با امام جمعه قزوین با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان پلیس هوشمند، امنیت پایدار اظهار داشت: هر روز از هفته نیروی انتظامی مزین به یک خدمت از خدمات پایدار پلیس می باشد که یکی از این روزها، پلیس ولایتمدار، حفظ ارزش ها و جامعه ایمانی است که محبوب ترین و پاک‌ترین مردان امنیت آفرین، پناه دل های خائف شده و امنیت روز و آرامش شب را برای جامعه به ارمغان می آورند.

وی افزود: نیروی انتظامی همواره ولایتمداری و بصیرت، ایثار و خدمتگزاری، امانتداری و مسوولیت پذیری، حرفه ای گرایی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آرامش و اقتدار را در کارنامه خود قرار داده و اقدامات بسیار ارزنده و پایداری را به ویژه از سال گذشته تا کنون به ثبت رسانده اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین: در کنار تمام خدماتی که از سوی پلیس استان انجام شده، یکی از خدمات پایدار ما، تامین امنیت و نظم پایدار مراسمات دینی و عزاداری های مذهبی است که توسط پلیس مقتدر اجرا شده است.

ارشدترین مقام انتظامی استان عنوان کرد: نیروی انتظامی با درک پیچیدگی دنیای کنونی و ضرورت دستیابی برنامه های سازمانی، باید از پلیس هوشمند بهره مند شود. لذا با هدف کسب دانش عمیق نسبت به مسایل اطراف و واکنش مناسب و به موقع نسبت به پدیده های مختلف جامعه،  لزوم بهره مندی از پلیس هوشمند، با سه محور راهبرد محوری، تحلیل محوری فناور محور را دوچندان می کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: پلیس جمهوری اسلامی ایران به واسطه رویکرد ولایت مداری، حفظ ارزش های اسلامی و فعالیت در بستر جامعه اسلامی همواره در مسیر تبدیل شدن به الگوی پلیس برتر در کشورهای مسلمان است. 

 

 

کدخبر: 729400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟