دستگاه قضائی نقش بسیار زیادی در گسترش عدالت و امنیت جامعه دارد

به گزارش رکنا از اصفهان، سردار" محمدرضا میرحیدری"، فرمانده انتظامی استان اصفهان با صدور پیامی هفته قوه قضائیه را به مسئولان، معاونان و کارکنان این مجموعه تبریک و تهینت گفت. در متن این پیام آمده است:

قوه قضاییه به عنوان یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، نقشی بی بدیلی در پاسداری از ارزش ها، کرامت انسانی ، گسترش عدالت و امنیت جامعه دارد و در راستای اجرای عدالت نیز بسیاری یاران خود را تقدیم انقلاب و تحقق حکومت عادلانه اسلامی نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، گواهی روشن براین مدعاست.

شهید والامقام آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش با نثار خون پاک خویش، اسلام و انقلاب اسلامی را بیمه کردند و پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم کرده و با شهادتشان مسیر روشنی را فرا روی دوستداران و شیفتگان انقلاب باز کردند.

هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگذاران بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

امروز بحمد الله با هماهنگی خوبی که بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی وجود دارد روز به روز شاهد امنیت و ارتقای موثر آن خواهیم بود چرا که هرکجا این دو نهاد در کنار یکدگیر، همگرا و هم افزا با هم بودند نتیجه آن نیز امنیت مطلوب برای مردم بوده است.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به مسئولان و کارکنان دستگا قضائی تبریک و تهنیت عرض نموده و از تلاش ها و خدمات شایسته همه ی کسانی که در برقراری عدل و عدالت تلاش می کنند تقدیر و تشکر می کنم و از درگاه خداوند برای همه این عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم.

اصفهان –بهمن راعی

 

کدخبر: 699516 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟