رضایت نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از اقدامات کوتاه مدت شهردار

به گزارش رکنا از لرستان، مجید دریکوند در پایان بازدید از پروژه بام خاطره ها در محله پشت بازار و پارک جدید اسدآبادی که همراه با سعید فتوحی شهردار خرم آباد انجام شد، گفت: پروژه های عمرانی در دست اقدام شهرداری روند رو به رشد و مثبتی را در حال طی کردن هستند،با توجه به تخصص و روحیه ی عمرانی شخص شهردار، در بحث عمرانی پروژه های تاثیرگذاری در حال انجام است. و ظرف چندماه آینده برخی از این پروژه ها افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

  وی تاکید کرد: بام خاطره ها (پشت بازار ) یک اقدام بسیار ارزشمند و ماندگار است، این پروژه ی بزرگ برای تکمیل نیاز به حمایت های دکتر زیویار استاندار لرستان دارد. 

مجید دریکوند افزود: پروژه پارک اسدآبادی هم یک طرح خوب است که ایجاد آن قطعا رضایت اهالی اسدآبادی را به همراه خواهد داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد بیان کرد: به رغم تنگناهای مالی شهرداری، عملکرد تیم مدیریت شهری در همین زمان کوتاه رضایت بخش است، ما باید واقع بینانه و بر اساس داشته های موجود شرایط شهرداری را مورد تحلیل و قضاوت قرار دهیم، که انصافا تا به امروز خوب عمل شده است.

رئیس مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی  شهر خرم آباد در انتها از شهردار خواست که توجه به همه محلات و توسعه آنها را در اولویت قرار دهد و فرآیند توسعه و عمران و ارائه خدمات به طور متوازن برنامه ریزی شود.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

کدخبر: 727631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟