توقیف ۴ خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در چگنی

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ "ضرغام سرپرست" با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی اظهار داشت: کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد.

وی گفت: ماموران در طرح عملیات مشترک ایست بازرسی در محور آزاد راه "پل زال – خرم آباد" به 4 دستگاه خودرو سواری شوتی مشکوک و آنها را توقیف کردند.

وی افزود: از خودروهای مذکور مقادیری کالای قاچاق شامل، 60 دستگاه همزن کوچک و آبمیوه گیری، 48 دستگاه اتو بخار دستی، 10 دستگاه چای ساز، 18 دستگاه کوشت کوب برقی، 2 هزار و 795 عدد اسپری خشبو کننده و یک هزار و 570 ثوب انواع البسه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله ها را 2 میلیارد و 50 میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.

فرمانده انتظامی چگنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 725299 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟