کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در چگنی

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ "ضرغام سرپرست" با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی اظهار داشت: کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد.

وی گفت: ماموران در ایست بازرسی "پل زال- خرم آباد" به 3 دستگاه سواری پژوه 405، تیبا و سمند مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چگنی  از کشف اقلامی از قبیل، 793 ژاکت،360 عدد ساعت مچی بچگانه، 360 اسباب بازی ژله ای، 96 عدد شب خواب بچگانه، 100عدد سشوار، 600 عدد دستگاه تقویت مچ، 2 دستگاه  ماکروفر، 2 دستگاه آبمیوه گیری، 3 عدد مخلوط کن، 2 عدد سرخ کن و یک دستگاه همزن خارجی قاچاق فاقد مجوز در بازرسی از این خودرو ها  خبر داد و اذعان داشت: در این راستا 3 متم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل شد.

فرمانده انتظامی چگنی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 724684 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟