توقیف کامیون حامل کالای قاچاق لوازم خانگی در چگنی

به گزارش رکنا از لرستان، سرهنگ "ضرغام سرپرست"در گفت ‌‎وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اثرات منفی قاچاق بر تولیدات داخلی و امنیت اقتصادی اظهار داشت: کالای قاچاق علاوه بر نابودی تولیدات داخلی برای سرمایه‌گذاران نیز ناامنی به همراه دارد.

وی گفت: ماموران انتظامی این شهرستان درحال گشت‌زنی در  محور آزاد "راه خرم آباد به پل زال" به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی چگنی ازکشف 2 دستگاه ماشین ظرفشویی، 20 عدد ماکروفر دیواری و 15 کارتن بشقاب سرامیکی چینی که هر کارتن 12 عدد بشقاب در بازرسی از این کامیون خبر داد و اذعان داشت: در این راستا متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله را 2 میلیارد ریال  برآورد کردند، تصریح کرد: کالای قاچاق کشف شده به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی چگنی در پایان به شهروندان توصیه کرد: برای حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با رواج بیکاری در جامعه که دستاورد عرضه انواع کالاهای خارجی و قاچاق است با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در این زمینه به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند. 

مهدی زکی‌پور| لرستان

کدخبر: 715019 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟