دستبرد میلیاردی سارقان به تجهیزات یک شرکت در نیشابور

 سرهنگ"علیرضا حسینعلی زاده" گفت : در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت مشکوک افرادی در یک مغازه در یکی از روستاهای بخش سرولایت، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی خواجه آباد پس از انجام تحقیقات نامحسوس متوجه شدند برخی وسایل قابل استفاده مربوط به شرکت های آسفالت در این واحد صنفی در حال اوراق شدن است. همزمان با انجام تحقیقات نامحسوس و رصد اطلاعاتی موضوع، گزارشی از مدیر عامل یک شرکت تولیدی در شهرستان مبنی بر سرقت برخی وسایل از جمله کابل های قطور ٤*٨ ، آهن ربای سنگ شکن، تانکر، جرثقیل و... واصل و پس از اطمینان سرقتی بودن وسایل، موضوع با مقام قضایی هماهنگ و ٢ متهم دستگیر که در بازرسی از مخفیگاه آنان حدود ١٨٠ متر کالل های قطور برق، ضایعات آهن آلات، قطعات آهن ربای شرکت مورد نظر و ... کشف شد.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: متهمان در مواجه با ادله و مستندات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشتند: با سوءاستفاده از تعطیلی شرکت وسایل و تجهیزات را در چند مرحله با کمک و همدستی فردی دیگر سرقت و اوراق کرده اند.

شایان ذکر است برابر نظر شاکی پرونده ارزش ریالی وسایل سرقتی در حال حاضر حدود ٤ میلیارد ریال برآورد شده است که با دستور مقام قضایی ضمن پلمپ واحد صنفی متخلف، تحقیقات در خصوص سایر سرقت های احتمالی متهمان ادامه دارد.

انتهای خبر/بهشیدپور

کدخبر: 724324 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟