ستاد استقبال از مهر با هدف آماده سازی مدارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار رکنا از شهرکرد؛

جلسه ستاد استقبال از مهر به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و با حضور معاون اداره کل نوسازی مدارس استان، روسای ادارت آموزش و پرورش شهرستان، بخشداران، شهرداران و سایر مدیران شهرستان در فرمانداری شهرستان شهرکرد برگزار شد.

معاون امور عمرانی فرمانداری گفت : هدف از برگزاری این جلسه برنامه‌ریزی لازم برای کنترل ترافیک درون شهری و برون شهری، افزایش کمی و کیفی سطح خدمات حمل و نقل همگانی، برنامه‌ریزی انجام اقدامات تکمیلی و مرمتی زیرساخت های مورد استفاده در فصول سرد سال، آمادگی در جهت مقابله با حوادث غیر مترقبه و تدوین مدل, برنامه و راهکارهای مختلف، برنامه ریزی و کنترل حداکثری مصارف آب در کلیه بخش ها از ابتدای سال آبی جدید و برنامه ریزی لازم جهت کنترل مصرف انرژی در استان می باشد که باید تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ گردد.

امینیان بر لزوم هماهنگی و همکاری هر چه بیشتر دستگاه ها و نهادهای مرتبط با ستاد استقبال از مهر تأکید کرد و گفت : با همکاری و تعامل آموزش و پرورش و سایر دستگاه های مرتبط می توان به ایجاد انگیزه و روحیه بخشیدن به دانش آموزان کمک شایانی کرد.

 وی عنوان نمود : با توجه به اینکه مدارس شهرستان ها حدود ۲ سال است بلااستفاده بوده‌اند باید بازبینی و کنترل تاسیسات برقی و مکانیکی کلیه مدارس دولتی و غیر انتفاعی در دستور کار مدیران مدارس ، مدیران نواحی و همچنین اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس قرار گیرد. 

معاون امور عمرانی فرمانداری خاطر نشان کرد : لزوم نظارت و کنترل بر نحوه فعالیت سرویس مدارس و برخورد با موتورسواران خاطی باید دستور کار نیروی انتظامی و پلیس راهور قرار گیرد .

مصیبی دهکردی، شهرکرد 

کدخبر: 723146 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟