شهدا و ایثارگران اسناد عزت و اقتدار نظام هستند
به گزارش رکنا از هرمزگان، سرگرد محمدرضا حیدری سراحی در حاشیه آیین سراسری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور آیت الله رییسی همزمان با سراسر کشور در بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای ملی و همگانی بوده و یک مأموریت فرادستگاهی است و همه‌ ادارات و سازمان‌ها باید در راستای اشاعه‌ این فرهنگ ارزشی با تمام توان خود اهتمام لازم را به عمل آورند.
 
مسئول پیشکسوتان اداره کل حفظ و نشر آثار دفاع مقدس هرمزگان، افزود: استواری نظام در گرو نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، در عصر حاضر استکبار جهانی قصد سست کردن اعتقادات مردم و کم‌رنگ کردن باورهای دینی هم‌میهنانمان را دارد اما مردم قدرشناس و همیشه در صحنه هیچ‌گاه دین خود را به شهدا و ایثارگران فراموش نخواهند کرد.
 
وی گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است و دلیل ماندگاری و جاودانگی شهدای ما، اقتدای آنان به سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) است.
 
حیدری خاطرنشان کرد: شهدا و ایثارگران اسناد عزت و اقتدار نظام هستند و حفظ و حراست از ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف و آرمان‌های بلند شهدا است.
 
انتهای پیام/خ
کدخبر: 722786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟