کسب رتبه دوم کشور توسط انجمن علمی و آموزشی معلمان ابتدایی استان

به گزارش خبرنگار رکنا از مازندران؛«بهروز منصورکیایی» با اعلام این خبر گفت: انجمن علمی معلمان آموزش ابتدایی در راستای ارتقای توانمندی معلمان به ویژه صلاحیت های حرفه ای آنان مبادرت به برگزاری کارگاههای مختلف بر اساس نیازسنجی هایی که معلمان به آنان نیاز دارند می کند.

وی افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی، وبینارها و سمپوزیوم های تخصصی به صورت متمرکز استانی و یا شهرستانی از جمله مأموریتهای این انجمن علمی می باشد.و در واقع این انجمن پلی ارتباطی بین معلمان ابتدایی استان است که بدون واسطه و با علاقه و میل شخصی در بستری دوستانه به فعالیت های علمی بپردازند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: آسیب شناسی وضعیت آموزش و ارتقای جریان آموزش و یادگیری از جمله اهداف و اولویتهای انجمن علمی معلمان ابتدایی می باشد.

وی تصریح کرد: اعضای این انجمنها از افراد صاحب نظر و متخصصین آموزش ابتدایی بوده و به صورت هیئت امنایی اداره می شود.

منصورکیایی خاطرنشان کرد: انجمن علمی معلمان ابتدایی مازندران در سال 1395 تأسیس شد و هم اکنون بیش از 1800 عضو فعال دارد.هم اکنون نیز آمادگی عضوگیری بیش از این تعداد را نیز دارد و با اعلام نیاز از سوی مدارس یا ادارات شهرستانها و مناطق مبادرت به برگزاری کارگاههای تخصصی می کند.

این مقام مسئول گفت: برگزاری 3 الی 4 وبینار در ماه، انتشار نشریه تخصصی، برگزاری سمپوزیوم های تخصصی و برگزاری کارگاههای آموزشی از جمله فعالیتهای انجمن علمی معلمان ابتدایی مازندران می باشد که براساس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش، مقام دوم کشور را از آن خود کرد.


انتهای خبر/عباسی نیک

کدخبر: 718523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟