علت فوت سه برادر کرمانشاهی اعلام شد/ حفاری چاه منزل بلای جان آنان گردید + فیلم
حجم ویدیو: 2.14M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

به گزارش خبرگزاری رکنا از کرمانشاه، سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه گاز گرفتگی منجر به فوت در روستای "ده گل" کرمانشاه، تیمی از ماموران به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد جوان 38 ساله ای جهت حفاری به داخل چاه رفته اما به دلیل گازگرفتگی بیهوش می شود و در ادامه برادر 40 ساله اش نیز برای کمک به وی اقدام کرده و داخل چاه می شود که او هم دچار گازگرفتگی می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: پس از ورود 2 برادر به داخل چاه، برادر سوم خانواده نیز که 42 سال داشته برای نجات جان برادران خود به داخل چاه حفر شده می رود که متاسفانه وی نیز به سرنوشت آن ها دچار می شود.

سرهنگ دلیری تصریح کرد: در ادامه و با حضور نیروهای هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس، پیکر آنها از چاه خارج و به سرعت به بیمارستان منتقل می شود اما متاسفانه هر 3 نفر جان خود را از دست می دهند.

وی در پایان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه تلخ، به شهروندان توصیه کرد در صورت بروز حوادث مشابه قبل از هرگونه اقدام خودسرانه به سرعت ماموران پلیس و نیروهای امدادی را مطلع کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

نازی حاجی علی اکبری/ کرمانشاه

 

کدخبر: 716475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟